Na štartni listi so med 146 prijavljenimi štiri slovenske ekipe, od tega sta dve vozili v kategoriji avtomobilov samo z električnim pogonom, eno v kategoriji kombinacije goriva in elektrike ter eno v kategoriji goriva in plina. Najbolj resno in optimistično so se podviga lotili pri ekipi Lemež/Mavsar, ki bo s Citroenovim c-zerom tekmovala med vozili z izključno električnim pogonom in pričakuje visoko uvrstitev.
Ob tem v ekipi poudarjajo, da reli ni hitrostni, vendar je zahtevnost drugje. Preizkušnje zahtevajo predvsem natančnost ter usklajenost voznika in sovoznika, saj vsako prehitevanje ali zaostajanje za določenim časom pomeni kazenske točke in s tem slabšo končno uvrstitev. Posamezne etape bodo predstavljale različne izzive, eden izmed stalnih pa bo seveda čim bolj varčna poraba elektrike, saj na posamezni etapi ne bo dovoljeno dodatno polnjenje akumulatorjev.
Pri porabi elektrike bo pritisk malce manjši pri ekipi Purger/Lulik, ki bo sedela v Oplovi amperi, ki se ponaša s povsem svežim prestižnim nazivom evropski avto leta. Na reli »13. Rallye Monte Carlo des Energies Nouvelles et Electriques«, ki poteka pod okriljem mednarodne avtomobilske organizacije FIA, je prijavljenih kar šest električnih amper, vključno s slovensko.
Reli se bo začel v petek, 23. marca, zaključil pa v nedeljo, 25. marca, dopoldan s spretnostno vožnjo v marini Monte Carlo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje