Mullaly je pojasnil, da želi družbo Ford, ki se spopada s hudo finančno krizo, posledico šibkega trga v Severni Ameriki, poenotiti po zgledu japonskega tekmeca.
Ford je namreč razdeljen na več enot, tudi na evropski del, ki poslujejo precej različno. Mulally pojasnjuje, da bo lahko le svetovnemu trgu prilagojen Ford uspešno konkuriral drugim.
Vse bo odvisno od sindikata
Za ta cilj pa bo treba poenotiti proizvodne linije, temelje in operacije ter se marsičemu tudi odpovedati, je dodal Mullaly. Priznava, da je Toyota, drugi največji proizvajalec vozil na svetu, v svetovnem vodenju operacij najboljša na svetu. "To je čarobni stroj, ki je spremenil svet," ni skrival navdušenja.
Direktor opozarja, da se bo glavni trenutek pri prestrukturiranju, s katerim bi spet osvojili srca ameriških kupcev, zgodil prihodnje leto na pogajanjih s sindikatom delavcev. "Vsi smo na tem položaju. Moramo se spopasti s stvarnostjo in storiti, kar je treba," na potrebo po prestrukturiranju delovnih mest opozarja Mulally.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje