Trg velikih avtomobilov za velike družine, torej s tremi ali več otroki, je začel Renault, v Ameriki Chrysler, v Sloveniji pa lahko rečemo, da sta dominantni dve avtomobilski znamki. Volkswagen in Ford.
Skupaj sta začela, se nato razšla in vsak po svoje navduševala različne tipe družinskih voznikov in voznic. Ford je prevzel tiste, ki se radi vozijo bolj dinamično, Volkswagen pa tiste, ki so bolj racionalni in jim več pomenijo drsna vrata. Potem so analitiki dejali, da nas Evropejce enoprostorci ne zanimajo več, in oba sta družine pustila na cedilu s SUV-ji in kombiji.
Kaj imata skupnega multivan in polo?
Zdaj Ford in podjetje Volkswagen, tokrat Volkswagnova gospodarska vozila, spet sodelujejo. Zmenili so se, da bosta transporter in amarok po novem v osnovi forda, da bo tourneo connect v osnovi volkswagen caddy. Multivan? Tega pa v Hannovru ne dajo. Multivan po novem ni več član skupine T6, torej kombi, ki je v osnovi tovorna šasija, na katero poveznejo, kar pač kdo potrebuje.
Novi multivan je narejen na samonosni karoseriji, tako kot praktično vsi osebni avtomobili, ne pa več s šasijo kot vsa resna gospodarska vozila. Govorimo o znani MQB-platformi, s katero družba Volkswagen močno niža proizvodne in inženirske stroške.
Že samo to, da na enaki MQB-platformi nastajata tako največji kombi v ponudbi kot tudi mali polo, je dokaz, kako zelo prilagodljiva je arhitektura. Mulltivan ni avto prihodnosti, ampak najboljši odgovor na današnje mobilnostne potrebe družin.
Tudi na elektriko
Na svetovni dinamični premieri novega multivana smo se v Avtomobilnosti posvetili genskemu zapisu njegovih legendarnih predhodnikov. Zdaj je na voljo tudi kot priključni hibrid, ki po mestu vozi izključno na elektriko. Ni več ročnega menjalnika, vse izvedbe so serijsko opremljene z menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). Tako kot druga najbolj moderna osebna vozila znamke VW tudi multivan prvič vozi delno avtomatizirano.
Še eno pomembno dejstvo je, da je do 25 odstotkov lažji. Enojne zadnje sedeže je v novem sistemu vodil mogoče nastaviti v različne vzdolžne položaje, novo zadnjo mizico pa je mogoče pomakniti med vse sedežne vrste in jo spredaj uporabiti kot sredinsko konzolo. Zdaj digitalizirani multivan se je poslovil tudi od klasične prestavne ročice in ročne zavore.
Bolj podrobno pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje