Študija malega terenska športnika sliši na ime cross coupe. Oblika je evolucijski korak naprej, ki je povsem v slogu slavnega podjetja iz Ingolstadta. Prepoznavna sprednja maska in izpušni sistem na zadku vozila dajo vedeti, da iz katerega koli kota vozilo gledamo, vemo, da gre za vozilo s prepoznavnimi štirimi krogi.
Posebno vpadljivi so sprednji 3D-žarometi, opremljeni z LED-tehnologjo. Spomnimo, da je cross coupe opremljen tudi s svetili za vožnjo podnevi (day light), prav tako LED-tehnologije. Žarometi na zadnjem delu vozila so globoko vgravirani v karoserijo, edinstven videz pa je zaradi LED-žarnic prepoznaven tudi ponoči.
Nova moč pod motornim pokrovom
Koncept v dolžino meri 4,38 metra in je malo večji od modela A3 sportback, medtem ko v višino meri zavidljivega 1,6 metra.
Cross coupe bo opremljen z zmogljivim 2-litrskim TDI-motorjem, ki premore 150 kW/204 KM. Za vozilo takšne oblike je pomembnejši podatek, da obratni moment znaša 400 Nm, in to v področju delovanja motorja med 2.000 in 3.500 obrati. Kljub večji masi in moči pa Audijev kompaktni SUV porabi le 5,9 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov.
Audijev koncept zadovoljuje trenutno najstrožjo ekološko normo, znano kot Euro 6. To je dovolj, da bi postal službeno vozilo Greenpeacea.
Pogon na vsa štiri kolesa
Kakšen Audi bi to bil, če ne bi imel pogona quattro? Stalni pogon na vsa štiri kolesa in elektronsko nadzorovano spodrsavanje koles skrbijo za optimalen razpored moči in navora med sprednjimi in zadnjimi kolesi. Prav tako kot to deluje na modelu A3 in TT-ju. Menjalnik je avtomatski z možnostjo preklopa na ročno menjavanje s stikali na volanskem obroču.
Audi predstavlja vozilo kot športni SUV, zato pri podjetju dobro vedo, da avtomobil poleg močnega motorja potrebuje tudi dobro in močno obeso. McPherson spredaj in multilink zadaj bi morali biti v kombinaciji z 20-palčnimi pnevmatikami dovoljšna garancija za športne sposobnosti vozila. V prid stabilnosti govori tudi medosni razmik, ki znaša 2,6 metra, in pnevmatike dimenzij 245/45 R20.
Tri načini vožnje
Posebej velja omeniti tudi amortizerje, ki se lahko prilagodijo kar za tri načine vožnje. "Dynamic" se vklopi avtomatsko in je standardni način delovanja. "Sport" omogoča boljši odziv vozila, ko pohodimo stopalko za plin, in prestavljanje pri večjih obratih. "Efficiency" je primeren za lagodno vožnjo in je usmerjen k nizki porabi goriva, ki se v primerjavi z načinom delovanja "dynamic" lahko zmanjša tudi za 20 odstotkov.
Za varno ustavljanje skrbijo močne zavore s keramičnimi diski, ojačanimi z ogljikovimi vlakni - tehnologijo že davno preizkušeno v avioindustriji. Visoka odpornost jamči tudi dolgo življenje, ki naj bi v primeru novega audija pomenilo 300.000 prevoženih kilometrov.
SUV, ki je hkrati kabriolet
Notranjost ni nič manj atraktivna. Posebno pozornost zaslužijo ergonomsko oblikovani sedeži v rjavi barvi. Sprednja armatura je obrnjena proti vozniku, kar je pri Audiju postala že praksa. Posebna zanimivost je panoramska streha, ki se odpira povsem enostavno s pritiskom na gumb. Najbolj bode v oči njegova velikost, saj se avtomobil v trenutku spremeni v kabriolet.
Audi cross coupe quattro je odlična kombinacija več avtomobilov, združenih v enega - športnega, občasno terenskega vozila in po potrebi kabrioleta. Idealna kombinacija na papirju, kako bo v praksi, pa bomo še videli.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje