V Avtomobilsko-prometnih minutah so tokrat preizkusili BMW-jev model X1. Po prvem sklepanju so ocenjevalci menili, da ne gre za ravno prostoren model avtomobila, ki pri bavarski tovarni po številčni oznaki pride čisto na konec – za največje: sedmice, pa šestke, petke, trojke. Je to le enka, ki tudi na pogled deluje nekako ustrezno oznaki?
Ob sedenju za volanom se zazdi, da avtomobil sploh ni tako majhen, saj se da precej udobno namestiti. Prav tako je zadaj - za dve osebi je gotovo več udobja od pričakovanj. "No, potem preverimo: seveda, X1 meri v dolžino skoraj 4 metre in pol; s tem, ko je za nekaj cm višji od drugih običajnih limuzin, na pogled deluje morda še bolj stisnjeno – dejstvo je torej, da se vsaj štirje potniki lahko kar udobno peljejo tudi kam dlje," ugotavlja Martinčič.
Elektronika kot varuh pred zdrsi
Notranjost je BMW-jevsko prepoznavna, vse je priročno, enostavno, uporabno, morda tudi že kar dolgočasno natančno. Če je vreme bolj snežno in deževno, se voznik na cesti počuti bolj suvereno, če upravlja avtomobil s 4-kolesnim pogonom – pri BMW-ju je oznaka za to xDrive, pri našem BMW-ju pa je na boku pisalo sDrive, kar je pomenilo model s pogonom le na zadnji kolesi. Funkcijo preprečevanja zdrsov in sploh pretiravanja na bolj spolzki podlagi prevzame elektronika, ki odvzema plin, ko zazna, da vozilo izgublja smer, in na takšen način avtomobil stabilizira oziroma "spravi v red" avtomobil oz. voznika.
Poraba okoli 5,5 litra na 100 kilometrov
Ob oznaki sDrive je tudi 20d, kar pomeni opremljenost z dvolitrskim 130-kilovatnim turbodizlom, ki s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom lepo vozi in zmerno pije – povprečno okrog 5,5 litra, kar pomeni tudi precejšnjo čistost. Visoke zmogljivosti motorja ob prijazni porabi goriva zagotavlja BMW-jeva zdaj že znane tehnologija EfficientDynamics, najdemo pa tudi sistem start/stop in kazalnik, ki nam priporoča, kdaj prestavljati.
Lepotec za 37.000 evrom, lahko tudi manj ali več
X1 je bil v Sloveniji na prodaj zadnja dva meseca lani, pravzaprav so ob predstavitvi povedali, da ga ni moč kupiti, ker so že vse razprodali. Podatki o registracijah povedo, da jih je bilo pri nas lani na novo registriranih 23, menda so jih prodali nekaj več, za letos načrtujejo prodajo 200 modelov X1. Ta, ki so ga preizkusili, stane nekaj več kot 37.000 evrov, pri čemer so na voljo tudi malo cenejši, a tudi še dražji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje