Svetovna premiera ID.7 je bila hkrati na treh celinah. V Evropi, v Berlinu, obenem pa tudi v ZDA in na Kitajskem. To priča o svetovni pomembnosti novega električnega modela, ki ga predstavlja Volkswagen in ki so ga nekateri označili kot naslednika klasičnega passata. A je limuzina še več kot to.
ID.7 je skoraj petmetrska električna limuzina, ki bo, kot nam tukaj obljubljajo, primerna tudi za poslovno uporabo, uporabo direktorjev. Volkswagen jo namreč uvršča na vrh višjega srednjega razreda.
Pri Volkswagnu očitno še vedno verjamejo v limuzinsko obliko vozila in v resnici nas veseli, da je tako. Pogosto nas namreč ob testih električnih SUV-jev jezi, da energijo, ki jo pridobimo z dolgimi časi polnjenja, na račun manj učinkovite aerodinamične zasnove porabimo hitreje. Na račun oblike pa pričakujemo tudi boljše vozne lastnosti.
Brez pretiranega minimalizma
ID.7 je zgrajen na arhitekturi MEB, temelji pa na konceptu ID. aero, ki mu je ta serijski avtomobil pravzaprav zelo podoben, pa tudi v zamaskirani obliki je ID.7 doslej že dodobra nakazal kaj lahko pričakujemo.
Manj kot zunanjost je bila do zdaj razkrita notranjost avtomobila. In ta je pričakovano manj minimalistična kot na primer pri modelih ID.3 in ID.4. Njena zasnova mora ustrezati poziciji tega vozila na trgu. Torej spogledovanju s premijskim razredom.
Že po prvem vtisu lahko potrdimo, da je občutek v kabini precej drugačen kot pri električnih volkswagnih, ki jih že poznamo. Z višjo sredinsko konzolo je voznikovo mesto bolj stisnjeno, materiali na prvi otip delujejo precej bolj kakovostno, več je detajlov, nov je tudi osrednji zaslon na dotik.
Na premieri so pred kamero Avtomobilnosti na naša vprašanja odgovarjali tudi sogovorniki iz Volkswagna. Kaj lahko pričakujemo od nove limuzine? Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje