Kot daje slutiti že ime koncepta, bi bil pridevnik "pohleven" protipomenka opisu tega stvora. 6,0-litrski bi-turbo dvanajstvalnik, montiran za prednjimi sedeži, namreč razvije neverjetno moč 485 kW (650 KM) in 718 Nm navora.
Zasnova različna, deli isti kot pri izvirniku
Supergolf je seveda svojemu izvirniku podoben predvsem po imenu, saj je zverina razširjena za 12 centimetrov in znižana za osem centimetrov. C-stebrički so predelani tako, da motor zalagajo z zrakom. Je pa res, da so skušali njegovi razvijalci karseda veliko delov na avtomobilu, kot so vrata, luči, ogledala itd., ohraniti istih kot pri izvirniku. Da bi si bil z njim čimbolj podoben, so se celo odpovedali spojlerjem in preuredili obliko strehe tako, da deluje kot velikanski spojler. Notranjost je dirkaška, kjer so v ospredju dirkaški merilniki, stikala za izklop elektronskih pomagal in sistem za gašenje požara.
Za njegov ogled bo treba iti na Koroško
Če ste GTI W12 650 pričakovali v trgovinah, se seveda motite. En samcat primerek je bil izdelan zgolj za predstavitev na letnem zboru golfov GTI, ki že od leta 1982 poteka ob avstrijskem Vrbskem jezeru. Doslej je GTI-je kupilo že 1,67 milijona ljudi, ki so iz golfa GTI naredili pravi mit.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje