V zadnjem sklopu so za varnost kupcev uničevali štiri nove avtomobile. Mali volvo C30 je bil edini, ki je prejel vseh pet zvezdic oz. 34 točk za varnost pred čelnimi in stranskimi trki.
Štiri zvezdice je trivratni atraktivnež, ki bo v kratkem zapeljal med slovenske kupce, prejel za zaščito otrok, pregovorna švedska varnost pa je zatajila pri varnosti pešcev, saj je za zaščito pred trki C30 prejel le eno zvezdico.
Štiri zvezdice za kabriolet
Volkswagnov eos, križanec med kupejem in kabrioletom, je prejel štiri zvezdice (31 točk) za čelni in bočni trk, zelo dobro (štiri zvezdice) pa se je izkazal tudi z varovanjem najmlajših potnikov. Pešci, ki bodo prekrižali pot eosu, se bodo zanašali na dve zvezdici zaščite. Tudi terenec chevrolet captiva je za varnost pred trki prejel 31 točk in štiri zvezdice, tri zvezdice je dobil za varovanje otrok in dve za varovanje potnikov.
Največje razočaranje je pripravil Chryslerjev enoprostorec grand voyager s samo 20 točkami za varnost pred trki. Čeprav bi bilo to dovolj za tri zvezdice, so mu pri NCAP-u prisodili le dve, saj je lutka na voznikovem sedežu med čelnim trkom (64 kilometrov na uro) prejela hud udarec volanskega obroča v prsi, ki bi lahko v resničnih razmerah povzročil usodne poškodbe za voznika. Pri NCAP-u so še posebej razočarani nad rezultatom, ker se je Chryslerjev družinski enoprostorec enako slabo izkazal že davnega leta 1999, od takrat dalje pa so primerljivi enoprostorci storili veliko za varnost potnikov (novi ford S-max je prejel pet zvezdic).
Nekateri so še vedno leni!
Pri NCAP-u opozarjajo, da so nekateri proizvajalci še vedno leni in da se ne zavedajo dovolj pomena varnosti vozil, saj je ta za kupce v zadnjih letih eden najpomembnejših elementov pri nakupu vozila. Niti ene točke ni chrysler prejel za varnost pešcev, medtem ko so nekoliko bolje poskrbeli za varnost otrok (štiri zvezdice). Rezultati testov se nanašajo na vozilo, ki je imelo volan na desni strani in ni bilo opremljeno z zaščitno blazino za kolena, zaradi namestitve motorja pa je v trkih v večji nevarnosti prav desna polovica avtomobila.
Kljub temu so pri NCAP-u pojasnili, da se različica s krmilom na levi ni odrezala dosti bolje, zato razočaranje ostaja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje