Štirikolesnik ostaja prepoznaven, ali bo ponovil uspeh predhodnika, pa bomo še videli. Foto: Opel
Štirikolesnik ostaja prepoznaven, ali bo ponovil uspeh predhodnika, pa bomo še videli. Foto: Opel
Opel vivaro
Nova sta tudi motorja - 2,0-litrski turbodizel in zmogljivejši 2,5-litrski CDTI-motor. Foto: Opel
Opel vivaro
Kar se opreme tiče, povejmo, da bo kot opcijo mogoče naročiti parkirni sistem, t. i. parkirnega pilota, ki vas z zvočnim signalom opozarja na oddaljenost vozil. Foto: Opel

Nemci so movana prvič predstavili leta 1999, le dve leti pozneje mu je sledil še vivaro. Podjetje je od takrat svojo prodajo tovrstnih vozil podvojilo, od 80.000 registriranih vozil leta 2001 do 160.000 registriranih vozil pet let pozneje.

Oba modela bosta premierno predstavljena semptembra na mednarodnem avtosalonu IAA v Hannovru v Nemčiji.

Vivaro ostaja prepoznaven
Vivaro je doživel tako spremembe zunanjosti, notranjosti kot tudi spremembe motorja in opreme. Druga generacija vivara ostaja prepoznavna po značilni strehi, prenovo so doživeli žarometi (spredaj in zadaj), nova pa je tudi maska vozila.

Pri Oplu so se z novim modelom obrnili na kupca, ki ne želi le funkcionalnosti, ampak tudi estetiko. Vivaro bo na voljo v različnih velikostih, saj bo kupec lahko izbiral med dvema višinama strehe in kar petimi različnimi karoserijami.

Movano še močnejši
Model movana za leto 2007 je prav tako doživel drastične spremembe, predvsem je večji, bolj ga lahko obremenimo, pridobil pa je tudi privlačnejšo obliko in udobje. Prav tako kot vivana tudi tega dostavnika poganja 2,5-litrski CDTI-motor, ki izpolnjuje stroge norme o izpustu škodljivih emisijah v okolje (Euro 4 emissions). Vozilo je zmogljivejše od predhodnika. Izbira motorjev se začenja pri najšibkejšem s 74 KW (100 KM), kupcem pa bosta na voljo še močnejša s 88 KW (120 KM) in 300 Nm ter 107 KW (145 KM) in 320 Nm. Menjalnik bo ročni šeststopenjski, kot opcijo pa bodo pri Oplu ponudili tudi avtomatika.