V težki Oplovi plovbi po skrivnostnih lastniških morjih je mogoče absurd, da nemški proizvajalec bogate zgodovine in negotove prihodnosti že dolgo ni imel tako lepo uravnotežene palete izdelkov. Za corso ne bi mogli reči, ne da je kronski dragulj, ne da je vlečno živinče, vsekakor pa je osnovni Oplov avto. Pred štirimi leti je prišel nov rod in danes je čas za osvežitev.
Strokovna javnost je debelo pogledala, saj je corsa skoraj enaka kot pred prenovo oz. na videz enaka kot pred štirimi leti, ko so jo predstavili. In spet moramo z njegovega planeta priklicati Malega princa, ki - primerno tudi za avtomobilsko industrijo - ponavlja večno resnico o bistvu, ki je očem skrito. Skratka: corsa je eden redkih avtomobilov, ki je prenovo doživel izključno pod pločevino, in tako gre za eno redkih prenov, ki jo namesto "kozmetičark" spet podpisujejo strojniki!
Majhni posegi corso postavljajo še više
Ko je pred leti corsa postala slovenski avto leta, smo posebej hvalili njene vozne lastnosti, ki so lestvico v njenem razredu dvignile še više. Ampak snovalci so s prenovo hoteli še več. Ne dramatični, temveč premišljeni in skoraj filigranski posegi na elementih podvozja, predvsem pa nekoliko večji poseg v volanski mehanizem, Oplovega malčka spet postavljajo ob bok konkurenci.
Fiesta in polo, čeprav mlajša, se ne moreta počutiti prav nič varno - sploh ker se je celotna corsina paleta bencinskih motorjev z Euro 4 preselila na Euro 5 in se dobrika tudi zelenim navdušencem. Nekoliko konservativnejši so dizli, ki imajo za zdaj v najvišjem ekološkem razredu le enega predstavnika, seveda pa so vsi agregati, kot veleva moda, močnejši in vsaj po tovarniških trditvah potrebujejo za delovanje manj goriva!
Vse našteto prihaja pod Alpe že v prihodnjih dneh, torej bomo verjetno kmalu izvedeli še kakšno podrobnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje