Porschejev model, za katerega za zdaj ni niti imena, naj bi porschejevi inženirji razvijali v sodelovanju z Volkswagnom. Predstavljal pa naj bi neposredno konkurenco mazdi mx-5 ter lotusu elise.
Govorice so sicer v Porscheju že zanikali, vendar pa nekateri mediji vse glasneje ugibajo o manjšem bratu modela boxter. Tak roadster naj bi stal okrog 33.000 evrov, postavljen pa naj bi bil na osnovo audija R4 oziroma na VW-jevo konceptno osnovo BlueSport. Po govoricah sodeč, bi najmanjšega porscheja poganjal 1,4-litrski motor TSI s 125 kilovati, v ponudbo pa naj bi vključiti tudi dizelski agregat s 93 kilovati.
Audijevi inženirji v spiderja vgradili 10-valjni motor
Audi bo v Frankfurt pripeljal model R8 Spider, kabrioleta, ki ga bo za razliko od kupeja poganjal desetvaljni motor. 5,2-litrski motor so razvili v Lamborghiniju, njegove zmogljivosti pa niso od muh. Končna hitrost audijevega "pajka" bo 313 km/h, od ničle do stotice pa bo pospešil v manj kot štirih sekundah. Za prenos moči motorja V10 bo skrbel 6-stopenjski ročni ali samodejni menjalnik.
Italijani z novim mejnikom pri bencinskih motorjih
Alfa Romeo bo septembra ponudil model MiTo z 1,4-litrskim bencinskim turbo motorjem z oznako MultiAir. Pri italijanskem proizvajalcu so zapisali, da so novi agregati pomembna prelomna točka v razvoju bencinskih motorjev, saj motorji MultiAir zagotavljajo 10 odstotkov večjo moč, 15 odstotkov večji navor ter za desetino nižjo porabo in izpust CO2-ja. Srce motorja je novi elektrohidravlični sistem prilagodljivega delovanja ventilov, ki zaradi neposrednega nadzora zraka na sesalnih ventilih brez uporabe dušilne lopute omogoča nižjo porabo in izpuste. To tehnologijo naj bi kmalu uporabili pri dizelskih motorjih.
J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje