Gullwing vrata na kabrioletu? Neobičajna, a dobra rešitev. Foto: Renault
Gullwing vrata na kabrioletu? Neobičajna, a dobra rešitev. Foto: Renault

Posebnost so prav gotovo t. i. gullwing vrata, ki se odpirajo proti nebu. Študija je namenjena štirim potnikom, vozilo pa bi moralo ob številnih novostih pritegniti zanimanje obiskovalcev sejma.

Nepta je kombinacija preteklosti in prihodnosti. To se opazi že na prvi pogled. Vrata so Francozi prevzeli od mercedesovega modela SL, ki je luč sveta ugledal pred pol stoletja. Vrata se odpirajo s pomočjo posebnega motorja, segajo od pokrova motorja pa vse do konca zadnjih sedežev. Linije so enostavne in čiste. Koncept z višjim prednjim in nižjim podaljšanim zadnjim delom ter LED-tehnologijo žarometov deluje zelo moderno.

Sprednji del je preprost, a vseeno izraža moderen videz. Posebni sta viseči zunanji ogledali, k lepšemu izgledu pa pripomorejo tudi aluminijasti dodatki in prilagodljive LED-luči. Foto: Renault
V razkošnem kabrioletu je vožnja užitek. Vzljubiti bi ga morali prav vsi, pravijo pri francoskem avtomobilskem gigantu. Foto: Renault
Prostornost in udobnost sta dve od številnih adutov nenavadnega štirikolesnika. Štirje potniki se v njem vsekakor ne bodo počutili utesnjene. Foto: Renault
Potniki na zadnjih sedežih si lahko čas med vožnjo krajšajo tudi z ogledom filma, saj imajo v hrbtiščih sprednjih sedežev vgrajene zaslone za ogled DVD-jev. Foto: Renault
Sedeži so pritrjeni z aluminijastimi nosilci kot pri motornih čolnih. Foto: Renault
Voznik si lahko po želji s pomočjo elektronike nastavlja položaj pedal in volana. Foto: Renault
Notranjost je zasnovana v istem stilu kot zunanjost. Analogno-digitalna instrumentalna konzola, aluminijasti dodatki in beli usnjeni sedeži spajajo dva različna svetova. Foto: Renault
Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,9 sekunde. Foto: Renault
Ko so vrata dvignjena, se vidi 3,5-litrski V6 agregat, ki razvije 309 kW moči (420 KM), ki se na kolesa prenaša s pomočjo 7-stopenjskega samodejnega menjalnika. Foto: Renault