Pri nemškem velikanu so se odločili zmanjšati ropot med vožnjo na minimum. Plod dela je nov razred modela CL, ki velja v svojem razredu za najtišjega. Pred meseci se je z enakim"naslovom" okronal še roadster SLK.
Za dosego nizke ravni hrupa je treba uskladiti številne dejavnike. Prvi je vsekakor aerodinamika, v tem pogledu CL-razred razpolaga s koeificientom upora zraka 0,27, kar je za 3,5 odstotka nižja vrednost od svojega predhodnika.
Tudi novi brisalci
Posebna pozorost je bila namenjena najmanjšim detajlom. Sistem zapiranja vrat, 6-milimetrska stranska stekla , posebna oblika metlic za brisalce so le nekatera izmed področij, ki zajema aero-akustika. Šele potem ko so pri vsem tem dosegli optimalne uspehe, so na vrsto prišli izolacijski materiali in izvedba izpušnega sistema.
Uporabili so zrcalno metodo
Postopek merjenja je ostal isti kot pri SLK roadsterju, ki so ga testirali pred nekaj meseci. Pri Mercedesu so uporabili "zrcalno" metodo s konkavno zakrivljenim detektorjem nameščenim tri metre nad in pet metrov za vozilom. Celotno zvočno kuliso so izmerili s skeniranjem zvoka.
Tako so lahko potrdili, da znaša pri hitrosti 140 km/h v predelu glave voznika hrup 66 decibelov. Pri večini preostalih avtomobilov je hrup večji vsaj za 10 odstotkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje