Vozniki razkošne limuzine se bodo lahko razvajali tudi v zmogljivostih. Foto: Maybach
Vozniki razkošne limuzine se bodo lahko razvajali tudi v zmogljivostih. Foto: Maybach
Notranjost maybacha
Tri tone in 5,2 sekunde do 100 km/h? Koliko običajnih športnikov pa to sploh zmore? Foto: Maybach

Športna limuzina, če je takšno poimenovanje ob tem, da jo vozi najet voznik, sploh mogoče, bo predelana različica modela 62 in bo nosila oznako 62 S.

Najpomembnejša razlika pri 6,2 metra dolgem vozilu bo ročno izdelan AMG-jev 12-valjnik s 456 kW (612 KM), ki bo tri tone težko vozilo pognal do 100 km/h v neverjetnih 5,2 sekunde. Še razkošnejša bo notranjost, saj bo na voljo še več različnega usnja in posebnih dodatkov iz najrazličnejših materialov.

Na voljo tudi enobarvna limuzina
Na zunaj se bo različica S razlikovala po spremenjeni maski motorja in sprednjih lučeh, zadnjih izpušnih ceveh v obliki trapezoida, petičneži pa jo bodo lahko naročili v povsem črni ali sivi barvi, kar je v nasprotju z dosedanjo dvobarvno Maybachovo prakso.

Ni naključje, da so si pri Maybachu za kraj premiere modela 62 S izbrali prav pekinški sejem prihodnji mesec, saj se vse več kitajskih bogatašev, ki za vlaganje denarja potrebujejo nove ideje, odloča za nakupe razkošnih limuzin.