Volkswagen taigo je trendovski kupejevski križanec s pogonom na sprednji kolesi. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec/Avtomobilnost
Volkswagen taigo je trendovski kupejevski križanec s pogonom na sprednji kolesi. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec/Avtomobilnost

Večinoma je doslej v avtomobilski industriji veljalo, da če si želiš uspeha z avtomobilom v Evropi, mora biti ta razvit in izdelan v Evropi.

Redke so bile uspešne izjeme in zdaj ravno na to stavijo pri Volkswagnu.

Taigo prihaja iz Brazilije. V deželi sambe in nogometa se je rodil kot volkswagen nivus, nato pa so ga tehnično dodelali in ga k nam poslali pod imenom taigo.

Oblikovno prinaša drugačnost, kupejevska streha pa bo privabila tudi tiste kupce, ki jih mika prej športna kot klasična oblika avtomobila.

Litrski trivaljnik z 81 kW poskrbi za spodobno vožnjo, brez pozitivnih presežkov, a tudi brez zamer. Pri običajni vožnji bo za 100 prevoženih kilometrov porabil od sedem do osem litrov bencina, pri umirjeni pa bo dovolj že nekaj več kot pet litrov. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec/Avtomobilnost
Litrski trivaljnik z 81 kW poskrbi za spodobno vožnjo, brez pozitivnih presežkov, a tudi brez zamer. Pri običajni vožnji bo za 100 prevoženih kilometrov porabil od sedem do osem litrov bencina, pri umirjeni pa bo dovolj že nekaj več kot pet litrov. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec/Avtomobilnost

Veliko je že znanega

Če ste že sedeli v novem polu, vam je notranjost popolnoma znana. Če niste, vam zna biti všeč. Digitalni instrumenti prikazujejo vse, kar potrebujete za varno vožnjo, brezžična povezava pa omogoča povezavo s telefonom. Kar je najpomembneje, kljub digitalizaciji ponuja nekaj klasičnih gumbov, tistih, za katere trdimo, da bi morali biti prav v vsakem avtomobilu.

Kabina je skoraj identična kot pri polu, razen tega, da se sedi nekoliko višje. Najbolj napreden asistenčni sistem je Travel assist, ki združuje adaptivni tempomat in lane assist, za še boljše delovanje pa bo skrbel volanski obroč, ki zaznava dotika voznikovih rok. Vsekakor bodo dobrodošli tudi opcijski matrični LED-žarometi. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec/Avtomobilnost
Kabina je skoraj identična kot pri polu, razen tega, da se sedi nekoliko višje. Najbolj napreden asistenčni sistem je Travel assist, ki združuje adaptivni tempomat in lane assist, za še boljše delovanje pa bo skrbel volanski obroč, ki zaznava dotika voznikovih rok. Vsekakor bodo dobrodošli tudi opcijski matrični LED-žarometi. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec/Avtomobilnost

Taigo ni velikan, saj je le malenkost večji od t-crossa in t-rocka, a to le zaradi večjih karoserijskih previsov. Večji prostornosti ne gre gledati v zobe, še posebej ne čisto zadaj, kjer prtljažnik ponuja spodobnih 455 litrov prtljažne prostornine. Če zložimo naslonjala zadnjih sedežev, dobimo dobrih 1.200 litrov prostora.

Pri motorjih novosti že dolgo ni več. Volkswagen v segmentu malih avtomobilov ponuja zgolj bencinske agregate, pa še pri teh je mogoče izbirati med dvema motorjema. V testnem taigu je za pogon skrbel močnejši litrski motor.

Kako poskočnih je 81 kilovatov, lahko izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.