Pri čelnem trku pri 64 km/h je brilliancea povsem zmečkalo, saj je zaščita potniške kabine neustrezna. Foto: ADAC
Pri čelnem trku pri 64 km/h je brilliancea povsem zmečkalo, saj je zaščita potniške kabine neustrezna. Foto: ADAC
Tesla S
Tesla S je koncept električne limuzine, ki naj bi luč sveta ugledala leta 2011. Kot kaže, bo pot do tja še precej dolga. Foto: Tesla

Limuzina BS4 je bila označena kot skorajda nevarna, saj so zračne varnostne blazine nameščene povsem neprimerno in so zato pri trkih popolnoma neuporabne oziroma v napoto.

Poleg tega se ob trku blazine ne napihnejo dovolj, zato lahko voznik ob tem udari z glavo v volanski obroč. Nekoliko bolje se je vozilo odrezalo ob bočnem trku, porazno pa spet ob čelnem trku pri 64 km/h. Zato so pri ADAC-u zapisali, da je brilliance BS4 s tehničnega vidika ostal v 90-tih letih prejšnjega stoletja in ob današnjih standardih na testiranjih EURO NCAP ne bi dosegel niti točke!

V Frankfurtu brez Japoncev
Japonski proizvajalec Honda je odpovedal sodelovanje na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, ki bo jeseni. Zaradi zdajšnje krize bodo finančna sredstva namenili za razvoj do okolja prijaznih avtomobilov. Sodelovanje na frankfurtskem avtosalonu so odpovedali tudi Nissan in njegova hčerinska znamka Infiniti, Mitsubishi ter Daihatsu.

Cenovna vojna hibridov
Toyota je na domačem japonskem trgu znižala ceno svojega hibrida priusa, da bi bila s tem bolj konkurenčna največjemu tekmecu, Hondi insight. Honda je ob predstavitvi insighta stavila prav na nizko ceno, s katero bi odščipnila del trga priusu. Novi prius naj bi bil na trgih Severne Amerike od insighta dražji za približno 4.000 dolarjev. Pri toyoti vztrajajo, da je njihova prednost v večji prostornosti ter nižji porabi, zato cene v ZDA naj ne bi zniževali. Vendar pa Toyota še ni določila končne cene za prius nove generacije.

Tesla bi proizvajal model S, vendar ...
Potem ko smo pred kratkim poročali o predstavitvi Teslove konceptne limuzine S, je ameriški proizvajalec po predstavitvi svojega drugega modela električnega avtomobila sporočil, da bi za proizvodnjo tega modela potrebovali 350 milijonov dolarjev. Samo s temi sredstvi, ki naj bi jih zagotovila ameriška vlada, bi lahko zgradili proizvodni obrat v Kaliforniji, v katerem bi sestavljali električno limuzino.

J. S.