V športnem oddelku japonske znamke so izdelali superšportnika, ki ga poganja 3,8-litrski motor V6 z dvema turbinskima polnilnikoma. Največja moč motorja je 441 kilovatov oziroma okroglih 600 konjskih moči, največji navor pa 652 Nm.
Zmogljivemu pogonskemu agregatu so prilagojeni tudi vsi drugi ključni sklopi avtomobila. Visokozmogljiva turbinska polnilnika z velikim pretokom, kot se uporablja za dirke GT3, izboljšujeta dovod zraka, za boljše izgorevanje pa skrbita individualni nadzor časov vžiga v vsakem valju in nadgrajena črpalka za gorivo.
Možnost izbire treh nastavitev blažilnikov in vzmetenja, od udobnega prek normalnega do športnega, namenjenega dirkališčem, zagotavljajo Bilsteinovi blažilniki damptronic, pri Dunlopu pa so razvili in izdelali posebne pnevmatike za optimalen oprijem in vodljivost.
Po besedah konstruktorjev so karoseriji zagotovili večjo togost z dodatnim lepljenjem poleg točkovnega varjenja, zunanjo obliko pa so ukrojili s pomočjo simulacijskih tehnik računalniške dinamike zračnih tokov.
Različica GT-R nismo, ki označuje Nissanov športni oddelek, pa ima malce bolj športno oplemeniteno tudi notranjost, pri oblikovanju katere so sodelovali tudi vozniki moštva Nismo, ki tekmujejo na najpomembnejših dirkah razreda GT, preizkušnjah vzdržljivosti in številnih drugih hitrostnih preizkušnjah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje