Za CNBC je povedal, da želijo rešiti “ekstremno nestanovitnost trga” s 30 novimi modeli, od tega bo 16 elektrificiranih, hkrati bi znižali stroške izdelave električnih vozil. V ta namen japonski proizvajalec avtomobilov cilja na dodatnih milijon prodanih vozil do konca fiskalnega leta 2026. v Nissanu si prizadevajo, da bi stroški električnih vozil in motorjev z notranjim zgorevanjem dosegli enakost do leta 2030. “Ta načrt nam bo omogočil, da gremo dlje in hitreje pri vrednosti in konkurenčnosti,” pravi izvršni direktor Nissana Makoto Uchida.
Zanimivo je, da se je navdušenje potrošnikov nad električnimi vozili v zadnjem času nekoliko umirilo, saj so veliki proizvajalci, vključno s podjetji Ford Motor, General Motors, Mercedes-Benz in Volkswagen, zaradi ohlajanja povpraševanja zmanjšali ali odložili načrte za električna vozila. Tudi Tesla se pripravlja na nižjo stopnjo rasti prodaje električnih vozil.
Tradicionalni proizvajalci vozil se spopadajo z velikim konkurenčnim izzivom Kitajske, ko gre za elektrifikacijo. Država se ponaša z največjim in najbolj obljudenim trgom električnih vozil na svetu, njeni proizvajalci avtomobilov pa močno pritiskajo na znižanje cen.
Zato namerava Nissan razviti električna vozila v "družinah", integrirati pogonske sklope in se osredotočiti na inovacije v zvezi z baterijami, saj želi znižati stroške svoje flote naslednje generacije za 30 odstotkov v primerjavi s trenutnim modelom križanca ariya.
“Da bi to dosegli, moramo imeti odlično partnerstvo z dobavitelji," meni Uchida.
Električno nissan ariyo smo pred kratkim dočakali tudi v Sloveniji. Vabljeni k ogledu videoprispevka iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje