Foto:
Foto:

Ta omogoča oblikovalcem in tistim, ki imajo pri odločitvah za model zadnjo besedo, da si ogledajo tridimenzionalno sliko konceptnega vozila v naravni velikosti ter sočasno vnašajo želene spremembe, kot je na primer barva vozila.

Prednost zaslona je, da se spremembe izvajajo v zaupnem okolju, brez dolgotrajnih in dragih modelov iz gline v naravni velikosti. Bruce Fenn, vodja digitalnega oblikovanje pri Nissan Design Europe, je iznajdbo opisal kot odločanje MTV-jevske generacije. Soba z zaslonom nudi umirjeno in pozitivno okolje, ki pripomore k zmanjšanju škodljivih elektromagnetnih polj, ki so v takšnih sobah zaradi različnih električnih naprav.

K prijetnemu okolju prispevajo še lesena tla, temno sive stene, dušilci zvoka,
kompleksen sistem razsvetljave in pohištvo živih barv. Za napajanje tega
kompleksnega sistema računalniškega projeciranja skrbi kopica tehnično
napredne opreme, ki se upravlja z daljinskim upravljalcem z osnovnimi
nastavitvami, kot so menjava slike, spreminjanje osvetlitve in vrtenje slike okoli osi. Za zahtevnejše predstavitve na stenah studia visi pet plazmatskih zaslonov.

Ker gre za globalni koncept takšnih velikih zaslonov, so podobna okolja ustvarili tudi v drugih Nissanovih oblikovalskih studiih - San Diego Studio v Kaliforniji, Atsuki na Japonskem in Farmington Hills v Michiganu.

Cilj projekta je, da se oblikovalci in tisti, ki sprejemajo odločitve, večkrat srečujejo ter tako skozi boljšo komunikacijo pospešijo projekte.