Dvosedežni roadster vzbuja pozornost z minimalistično čistimi zunanjimi obrisi brez dodatnega kozmetičnega kiča, v na videz dokaj krotki embalaži pa se skriva pravi športnik. Pri Tridentu namreč zagotavljajo, da zmore njihov iceni grand tourer pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 3,7 sekunde in dosega hitrosti do 322 km/h.
Največ zaslug za to ima pogonski agregat z največjo močjo 320 kilovatov (436 KM) in največjim navorom 1.286 Nm. Zahtevnejšim kupcem bodo ponudili tudi možnost dodatnega oplemenitenja motorja na 492 kW (669 KM) moči in 1.422 Nm navora.
Kljub zavidanja vrednim motornim zmogljivostim pa pri Tridentu zagotavljajo, da zmore motor tudi povsem zmerno vožnjo in naj bi ob stalni hitrosti 110 km/h dosegal zelo varčno povprečje porabe enega izmed goriv, ki naj bi ustrezala motorju. Na seznamu so namreč poleg navadnega dizelskega goriva še biodizel, palmovo olje in laneno olje.
Nadvse zmerno za tovrstne avtomobilske butične izdelke pa zveni tudi cena, saj naj bi ga kupcem ponujali že za 75.000 britanskih funtov, kar je približno 95.000 evrov. Izdelovali pa jih bodo v Norfolku, seveda manufakturno in le po naročilu znanega kupca.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje