Poltovornjak, ki ga izdelujejo v Fiatovi brazilski tovarni v Betimu, prav v teh dneh z novo podobo in vsebino prihaja v prodajne salone na italijanskem trgu. Njegov predhodnik je lani s 127.800 prodanimi primerki na vseh trgih skupaj zasedel drugo mesto med Fiatovimi lahkimi gospodarskimi vozili, glede na novosti, ki jih ponuja novinec, pa si pri Fiatu verjetno obetajo še boljšo prodajo.
Kupcem namreč zdaj ponujajo kar šest različic na podlagi treh karoserijskih izvedb, med katerimi je prvič v ponudbi tudi tako imenovana crew cab. V njeni kabini je dovolj prostora za štiri potnike, na odprtem kesonu, ki meri v dolžino 1.082 milimetrov, pa je mogoče prepeljati še tovor s skupno težo do 650 kilogramov.
Za pogon so lahkemu poltovornjaku namenili motor 1,3 multijet z največjo močjo 71 kilovatov (95 KM) in navorom 200 Nm, ki po zagotovilih izdelovalca v povprečju porabi 5,3 litra goriva na sto kilometrov. Nizka poraba naj bi bila eden izmed pomembnih argumentov, s katerim želijo privabiti kupce, ki morda ne potrebujejo večjih in težjih tekmecev. Bolj »racionalna« pa je strada tudi pri pogonu koles, saj ne ponujajo štirikolesnega pogona, ampak pri različici adventure le elektronsko zaporo diferenciala, ki izboljša vozne lastnosti na spolzkem vozišču oziroma terenu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje