V tokratni oddaji avtomobilsko-prometne minute na Valu 202 Janez Martinčič med drugim ugotavlja, da poskušajo biti konstruktorji avtomobilov inovativni.
Uvajanje povsem novih, temeljito prenovljenih ali pa le osveženih avtomobilov zahteva med drugim tudi veliko marketinških spretnosti, ki jim morebitni novi konstruktorski posegi dajejo dodaten zagon oziroma učinek. Novi ford focus se tako ponaša z marketinško precej poudarjenim kinetičnim dizajnom, verjetno pa bo kupce prej privabila bogata ponudba opreme, napredne tehnologije, sodobnih motorjev in nenazadnje ugodne cene. Večji konstruktorski magnet pa verjetno predstavlja odločitev Hyundaijevih konstruktorjev, da novemu kupeju namenijo še dodatna vrata, in to le na eni strani.
Več podrobnosti o obeh novincih na trgu ter vtisih s preizkusa nissana micre pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje