Kombinacija zmogljivega vrstnega dizelskega šestvaljnika z največjo močjo 230 kilovatov (313 KM) in navorom 630 Nm, serijskega osemstopenjskega samodejnega menjalnika ter štirikolesnega pogona BMW xDrive bo na voljo tako v kupeju kot kabrioletu. Kot zagotavljajo pri izdelovalcu, naj bi prvi od 0 do 100 kilometrov na uro pospešil v 5,2 sekunde, povprečna poraba goriva pa naj bi bila le 5,7 litra goriva na sto kilometrov.
Nova generacija 3,0-litrskega dizelskega motorja se ponaša s tehnologijo twin power turbo, ki združuje večstopenjsko turbinsko polnjenje in neposredni vbrizg dizelskega goriva prek skupnega voda, kjer delujejo injektorji piezo z maksimalnim tlakom 2.000 barov. Dvostopenjsko turbinsko polnjenje zagotavlja hitrejše doseganje ustrezne moči, sistem za vbrizgavanje pa učinkovito in ekonomično zagotavlja ustrezno količino goriva brez nepotrebnih izgub.
Električno krmiljen sistem štirikolesnega pogona pa v tem razredu seveda ni namenjen učinkovitemu premagovanju brezpotij, ampak zagotavljanju optimalnega oprijema na zahtevnih podlagah, pa tudi zagotavljanju boljših dinamičnih zmogljivosti v zavojih, ne glede na to, kakšne so vremenske razmere oziroma stanje ceste.
Kdaj bosta obe različici na voljo tudi za slovenske kupce uradno, sicer še ni znano, vendar pa je mogoče pričakovati, da bosta v ponudbi kmalu po začetku prodaje na nemškem trgu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje