Na slovenskem trgu se začenja prodaje nove BMW-jeve trojke, ki naj bi letos prevzela vodilno mesto med modeli znamke glede na prodajni delež.
Lani je namreč to mesto pripadlo seriji 1, letos pa tudi slovenski prodajalci računajo, da bo trojka premamila dovolj častilcev znamke in dosegla raven, ki jo sicer dosega globalno, saj z 32,6 odstotka lani predstavlja skoraj tretjinski delež v prodajni pogači nemškega izdelovalca prestižnežev.
Načrti temeljijo tako na podlagi dolgoletne tradicije, saj kupcem predstavljajo že šesto generacijo, kot tudi tehničnih karakteristik in ponudbe opreme. Nova trojka je v primerjavi z neposredno predhodnico zrasla, v dolžino kar 93 milimetrov, poganjajo jo sodobni motorji, ki jih po zagotovilih izdelovalca odlikuje dobra kombinacija zmogljivosti in gospodarnosti, izdatna pa je tudi ponudba opreme - od tiste že tako rekoč samoumevne, ki sodi k razredu in znamki, do številnih tehnološko naprednih dodatkov, ki se šele uveljavljajo.
Pri BMW-ju se večina teh dodatkov skriva pod skupnim imenom connected drive, zajema pa področje varnosti, udobja in "infotainmenta", kot so skovali skupni pojem za informativne in zabavne vsebine, do katerih je mogoče priti tudi prek spleta. Poleg osnovne ravni opreme lahko kupci izbirajo še med tremi obsežnejšimi oziroma prilagojenimi okusu ter potrebam – modernom, sportom, luxuryjem.
Na ceniku je že ob začetku prodaje mogoče najti dokaj pester nabor motorjev, oplemenitenih s tehnologijo twinpower turbo, ki zagotavlja boljše zmogljivosti, manjšo porabo in manjše obremenjevanje okolja. Vstopno različico 316d poganja 2,0-litrski dizelski štirivaljnik z močjo 85 kilovatov (116 KM), zanjo pa je treba odšteti 31.600 evrov. Največ, 45.900 evrov, pa bodo morali slovenski kupci odšteti za različico 335i s 3,0-litrskim šestvaljnikom, ki zmore 225 kilovatov (306 KM).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje