BMW je predstavil šesto generacijo serije 3, ki bo nadaljevala tradicijo 12 milijonov primerkov kompaktnega prestižneža, prvič predstavljenega leta 1975.
Z novo generacijo je najmanjša BMW-jeva limuzina zrasla, saj ima za pet centimetrov daljšo medosno razdaljo, ter skoraj deset centimetrov daljšo skupno dolžino. Kot poudarjajo pri izdelovalcu so z večanjem vozila največ pridobili sopotniki na zadnjih sedežih, ki naj bi bili sedaj udobnejši. Kljub rasti pa je avtomobil za 40 kilogramov lažji od primerljivega predhodnika.
Med novostmi, ki jih prinaša nova generacija BMW serije 3, so nove linije opreme, barvni head-up display, vsi štirje motorji v začetni ponudbi imajo vgrajeno twinpower turbo tehnologijo, pri vseh vseh različicah bodo lahko kupci kot opcijo izbrali osemstopenjski samodejni menjalnik, sistem zaustavljanja motorja med mirovanjem vozila auto start-stop pa je serijski.
Na področju varčnosti pa pri BMW-ju še posebej izpostavljajo pogonski agregat v različici BMW 320d, ki naj bi kljub 120 kilovatom (163 KM) moči v povprečju porabil le 4,1 litra goriva na sto kilometrov in v zrak izpuhal 109 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Še bolj varčen pa naj bi bil hibridni sklop, ki prihaja na trg prihodnje leto, ko bo februarja nova trojka uradno zapeljala tudi na slovenski trg.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje