Marchione sicer napoveduje obuditev legendarnega topolina, prvega fiata 500, ki so ga izdelovali v letih od 1936 do 1955.
Z novim malčkom želijo pri Fiatu, kot kaže, parirati Indijcem: "Mali avto je že na risalnih deskah, a datuma, kdaj bomo predstavili nov avto, vam še ne morem potrditi. Ko bo oblika dokončno potrjena, potrebujemo nadaljnjih 18 do 20 mesecev za testiranje," je povedal Marchionne.
Suzukijev koncept kizashi 3
Iz Suzukija so sporočili, da bodo na avtomobilskem salonu v New Yorku predstavili limuzinsko različico koncepta kizashi.
V avtomobilističnih krogih se govori, da je prav ta koncept prvi favorit za naziv svetovnega koncepta leta, saj ga je Suzuki pripeljal na tako rekoč vse pomembnejše avtomobilske salone, ker je bilo slišati veliko pozitivnih kritik na njegov račun. Kizashi 3 je po vsej verjetnosti zadnji koncept, saj se govori, da naj bi serijski model prišel na trg leta 2010.
Nov varnostni avto v Formuli ena
Mercedes-Benz je predstavil nova AMG- varnostna in reševalna vozila, ki bodo v pripravljenosti na vsaki tekmi Formule ena.
Varnostni avto modela CLK so upokojili in ga zamenjali s spremenjenim SL-om 63 AMG. Poleg običajnih varnostnih luči in označb ima ta model nekoliko spremenjeno sprednjo masko za potrebe dodatnega hlajenja, kompozitne zavore in spremenjen zadnji difuzor. Zaradi dodatnih sprememb je avtomobil 220 kilogramov lažji od serijskega modela, pod njegovim pokrovom pa se bo skrivalo 390 kW (525 KM).
Rešilec z oznako C63 AMG Estate Medical Car bo v stanju pripravljenosti, da vedno prvi pride na prizorišče nesreče. Poganjalo ga bo 340 kW (457 KM), v notranjosti pa najdete najnovejše medicinske pripomočke.
Dodge z reaktivnim pogonom
Američan Chris Krug, kot kaže, ni bil zadovoljen z močjo svojega dodga caravan, zato ga je "nekoliko" predelal.
V avtomobil, ki ima sicer motor V6 s 110 kW (150 KM), je v zadnji del vozila vgradil kar helikopterski motor s 746 kW (1000 KM). Krug lahko svoj dodatni pogon med vožnjo vklopi in izklopi, kar mu omogoča, da se lahko zakonito vozi po običajnih cestah. Za motor, ki so ga ameriške oblasti uvrstile na odpis, in vgradnjo je Krug porabil 17.000 ameriških dolarjev.
Dodge, ki se zdaj imenuje "Vanzilla", za zdaj zmore le hitrost okoli 180 km/h, a Krug hitro pove, da ga čaka še kar nekaj dela, preden bo celotna stvar delovala tako, kot si je zamislil. Da si boste lažje predstavljali, kako je, če ti za hrbtom "rohni" reaktivni motor, ki bruha ogenj, si oglejte priložen posnetek.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje