BrightDrop je zadnje v vrsti zagonskih podjetij, ki vstopa na trg s ciljem ponuditi električna mestna vozila z brezemisijsko električno dostavo.
"BrightDrop ponuja pametnejši način dostave blaga in storitev," je ob predstavitvi poudarila predsednica in glavna izvršna direktorica koncerna Mary Barra.
Barra je novo rešitev za komercialne stranke za dostavo blaga na boljši, bolj trajnosten način na virtualnem sejmu CES opisala kot "vse na enem mestu," povzema francoska tiskovna agencija AFP.
Ekosistem električnih proizvodov
Nova znamka bo po navedbah GM-a ponudila "integrirani ekosistem električnih proizvodov, programske opreme in storitev". Med drugim bo ponudila tudi "električno paleto" EP1, neke vrste motorizirano škatlo za premikanje blaga na krajših razdaljah, na primer iz dostavnega kombija do vhodnih vrat kupca.
"Ne bodite presenečeni, če boste v naslednjih mesecih videli naše dostavljavce, ki vodijo EP1 po pločnikih," je dejala Barra.
Prvi električni kombi, poimenovan EV600, bo na ceste predvidoma zapeljal proti koncu leta. Polno napolnjena baterija naj bi zadostovala za okoli 400 kilometrov vožnje. GM je predstavil tudi nov sistem hitrega polnjenja za električna vozila, ki bo ponujen pod imenom Ultium.
Partnerstvo s FedExom
GM svoje rešitve testira v partnerstvu z logističnim velikanom FedEx. Testiranje palet je tako že omogočilo dostavljavcem povečanje števila dostav za 25 odstotkov in zmanjšanje fizičnih naporov. FedEx bo tudi prvi, ki bo vozil vozila EV600.
GM in drugi avtomobilski proizvajalci se trudijo držati korak z velikim uspehom proizvajalca električnih vozil Tesla. Danes je GM tako že ponudil prvi pogled na novo limuzino Celestiq in novo verzijo bolta EV.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje