Vrh ponudbe pogonov predstavlja priključni hibrid, ki razvije sistemsko moč 133 kW/180 KM in največji navor 360 njutonmetrov. Foto: MMC RTV SLO/Opel
Vrh ponudbe pogonov predstavlja priključni hibrid, ki razvije sistemsko moč 133 kW/180 KM in največji navor 360 njutonmetrov. Foto: MMC RTV SLO/Opel

Prvi vtis nedvomno šteje, čeprav strokovnjaki pravijo, da ljubezen na prvi pogled pri avtomobilih velikokrat hitro zvodeni. Astra bo vseeno marsikoga navdušila že s prvim pogledom, spet drugi pa bodo iskali napake.

Ob obliki pa pri Oplu precej stavijo tudi na notranjost. Kokpit je povsem nov, digitalen, predvsem pa drugačen.

Notranjost astre namreč razkriva popolnoma digitalno armaturno ploščo z dvema 10-palčnima zaslonoma. Voznik lahko podatke pridobiva na projekcijskem zaslonu.

V znamenju velikih zaslonov

Joel Lutz, vodja notranjega oblikovanja za kokpit, je za Avtomobilnost povedal: "Največje presenečenje je t. i. zaslon 'pure panel'. To je zame največje presenečenje pri astri. Voznik ima pred sabo dva velikanska, 25-centimetrska zaslona. Naši oblikovalci so imeli priložnost zasnovati grafično okolje na veliki podlagi posebej za Opel in Vauxhall. To je veliko presenečenje."

Intelli-Drive 1.0 združuje različne asistenčne sisteme, od opozarjanja na nevarnost naleta s samodejnim zaviranjem v sili do zaznavanja utrujenosti voznika, prepoznavanja prometnih znakov, zaznavanja pešcev in opozarjanja na vozila v mrtvem kotu z dolgim dosegom. Foto: MMC RTV SLO/Opel
Intelli-Drive 1.0 združuje različne asistenčne sisteme, od opozarjanja na nevarnost naleta s samodejnim zaviranjem v sili do zaznavanja utrujenosti voznika, prepoznavanja prometnih znakov, zaznavanja pešcev in opozarjanja na vozila v mrtvem kotu z dolgim dosegom. Foto: MMC RTV SLO/Opel

Prtljažnik pri kombilimuzini s 422 litri ponuja precej več prostora kot v aktualni različici (370 litrov). V primeru priključne hibridne različice je zaradi shrambe litij-ionske baterije nekoliko manjši, a s prostornino od 548 do 1574 litrov še vedno družinsko uporaben.

Za optimalno prilagajanje prostornine prtljažnika različic, ki jih poganja motor z notranjim zgorevanjem, je za doplačilo na voljo sistem ‘Intelli-Space’. Gre za pomično prtljažno dno, ki ga je mogoče nastaviti v visok ali nizek položaj ter ga pritrditi pod kotom 45 stopinj. Poleg tega je mogoče shraniti izvlečno prekrivalo prtljažnika, ko je premično dno v zgornjem in spodnjem položaju.

Intelli-Lux LED matrični žarometi vključujejo 168 elementov LED – po 84 v vsakem žarometu. Daljši svetlobni snop v primerjavi s predhodno generacijo žarometov se prilagodi v milisekundah. Doseg in smer svetlobe se spreminjata glede na vozne razmere in okolico. Foto: MMC RTV SLO/Opel
Intelli-Lux LED matrični žarometi vključujejo 168 elementov LED – po 84 v vsakem žarometu. Daljši svetlobni snop v primerjavi s predhodno generacijo žarometov se prilagodi v milisekundah. Doseg in smer svetlobe se spreminjata glede na vozne razmere in okolico. Foto: MMC RTV SLO/Opel

Tudi klasični motorji

Motorna paleta je še klasična, torej je mogoče izbrati tudi bencinski ali dizelski agregat. Glede na to, kaj in predvsem koliko moči ponuja priključni hibrid, bo vpliv elektrike pri marsikaterem kupcu prva izbira.
1,6-litrski priključni hibrid namreč ponuja 133 kW, zgolj na elektriko pa bo s polnimi baterijami mogoče prevoziti do 60 kilometrov, za celotnih 100 prevoženih kilometrov pa bo zadostoval zgolj dober liter bencina.
Že prihodnje leto prihaja tudi električna astra, z njo pa pri Oplu uresničujejo napoved, da bo do leta 2024 prav vsak opel že elektrificiran. Od leta 2028 pa bodo, če vam je všeč ali ne, s proizvodnih trakov prihajali samo še električno gnani Opli.

Vabljeni k ogledu videoprispevka iz oddaje Avtomobilnost.