Prve primerke razreda C so prodali leta 1982 in doslej jih je na ceste zapeljalo že več kot osem milijonov in pol, od tega milijon primerkov trenutne generacije, ki se s prihodnjim letom poslavlja iz prodajnih salonov. Nadomestil jih bo novinec, ki je po zagotovilih konstruktorjev popolnoma prenovljen z novo podobo in vsebino. Novi motorji naj bi zaradi tehnoloških izboljšav in ob pomoči sistema start/stop ter izboljšanega sedemstopenjskega samodejnega menjalnika v primerjavi z zdajšnjimi porabili tudi do 31 odstotkov manj goriva. Voznikom bo na voljo deset novih asistenčnih sistemov, namenjenih varnosti, veliko bo novosti tudi pri preostali opremi - vključno z novo generacijo povezovanja avtomobilskih sistemov s spletnimi aplikacijami.
Sistem start/stop bo serijski pri vseh različicah s pogonom na zadnji par koles, glede na nižjo porabo goriva in manjšo količino izpustov ogljikovega dioksida pa bodo vsi nosili že znano Mercedes-Benzovo oznako BlueEFFICIENCY.
Kljub večji prijaznosti do okolja se pri Mercedes-Benzu niso odpovedali predstavnikom zmogljivejših pogonskih agregatov, saj dokazujejo, da so lahko tudi taki varčni pri porabi goriva. Še posebej izpostavljajo različico C 350 BlueEFFICIENCY z izboljšanim šestvaljnikom, ki zdaj zmore 225 kilovatov (306 KM) in 370 Nm navora, kar je več kot pri predhodniku z 215 kW (292 KM) in 365 Nm navora, na sto kilometrov pa porabi v povprečju 6,8 litra goriva, kar je 1,5 litra manj kot starejši agregat.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje