Prva zamisel o brezstrešnih vozilih se je Francozom porodila že pred drugo svetovno vojno, vrhunec Peugeotovih CC-vozil pa je bil prav model 206 CC, ki so ga prvič predstavili leta 2001. Foto: Peugeot
Prva zamisel o brezstrešnih vozilih se je Francozom porodila že pred drugo svetovno vojno, vrhunec Peugeotovih CC-vozil pa je bil prav model 206 CC, ki so ga prvič predstavili leta 2001. Foto: Peugeot
Peugeot 207 CC
Posebno pozornost so posvetili pasivni in aktivni varnosti potnikov. Foto: Peugeot
Peugeot 207 CC
Cene bodo pri Peugeotu objavili pozneje. Foto: Peugeot
Peugeot 207 CC
Prepoznaven oblikovalski slog še vedno dopolnjuje čustven francoski pristop. Foto: Peugeot

Govorimo o modelu 207 CC, ki bo v prodajne salone zavil marca prihodnje leto. Francoski avtomobilski velikan je več kot uspešen na trgu vozil kupe-kabrioletov.

Prototip vozil z zložljivo streho pri Peugeotu odlično poznajo.

Naslednik Peugeotove prodajne uspešnice izpolnjuje vse pogoje, da obdrži naslov najbolj popularnega CC-vozila, čeprav se je konkurenca v zadnjih letih močno okrepila. Prepoznaven oblikovalski slog še vedno dopolnjuje čustven francoski pristop. 207 CC je postavljen na trenutno zelo priljubljeno zasnovo "No1" koncerna PSA . Novi lepotec v dolžino meri 4.037 mm, širok je 1.750 mm in visok 1.397 mm, medosni razmik pa je 2.540 mm. Namenjen je štirim potnikom (2 + 2).

Preobrazba v 25 sekundah
Najzanimivejši del je prav gotovo pomična streha. Proizvajajo jo v tovarni PSA v Madridu, kjer poteka tudi sama montaža štirikolesnika. Celoten postopek "postavljanja in pospravljanja" strehe je avtomatizirana in traja 25 sekund.

Paleto motorjev sestavljajo tri enote - dve bencinski in ena dizelska. Najprej bodo ponudili avtomobil z motorjem 1,6 16V, ki so ga razvili skupaj z bavarskim velikanom BMW-jem. Razvija 88 kW/120 KM in 160 Nm navora. Dostopen je s petstopenjskim ročnim menjalnikom, s pomočjo katerega z mesta do 100 km/h pospeši v 10,7 sekunde, največja hitrost meri okroglih 200 km/h, povprečna poraba goriva pa 6,5 litra na 100 prevoženih kilometrov.

Mesto "topmodela" zaseda turbinska izvedba THP (Turbo High Pressure) s 110 kW/150 KM in 240 Nm. Tako motorizirana 207-ka v izvedbi CC vozniku ne ponuja le odprtega pogleda v nebo, ampak tudi več užitka za volanom. 100 km/h voznik na števcu zagleda po 8,6 sekunde, največja hitrost meri 210 km/h, povprečna poraba goriva pa 7,2l/100 km/h.

Nekaj tudi za varčnejše voznike
Ljubitelji črnega zlata in varčne vožnje si lahko omislijo dizelsko izvedbo, podkrepljeno z 1,6-litrskim agregatom, ki razvija 80 kW/109 KM in 240 Nm navora. Čeprav govorimo o dizlu, se lahko avtomobil pohvali s popolnoma zadovoljivimi lastnostmi (0-100 km/h za 10,9 s, končna hitrost 193 km/h), seveda pa je poraba goriva veliko manjša kot pri bencinskih bratih (5,2 l/100 km).

Vsi motorji so serijsko opremljeni s petstopenjskim menjalnikom, šibkejši bencinar pa tudi s štiristopenjskim avtomatskim menjalnikom, pokrepljenim s sistemom Porsche System Tiptronic.

Kaj pa varnost?
Potnike varujejo sprednje in stranske zračne blazine, voznika pa dodatno varuje še zračna blazina za kolena. Notranjost je zasnovana športno, šele potem pride na vrsto udobje. Sedeži so postavljeni nizko, prostornost prtljažnika meri 370 litrov, oziroma 145 litrov, ko je streha spuščena.

V ponudbi sta dva paketa opreme sport in sport pack, pri obeh gre za zelo bogato opremo. V usnje oblečena notranjost 207-ko prikaže v popolnoma novi razsežnosti.