Odkar je novi razred C zasvetil na ženevskem avtoslonu, se njegove predelave kar vrstijo. Foto: AMG
Odkar je novi razred C zasvetil na ženevskem avtoslonu, se njegove predelave kar vrstijo. Foto: AMG
Mercedes CL 65 AMG
Pri Mercedesu so vedno imeli občutek za lepoto. Foto: AMG

CL 65 AMG je po modelih S 65 in SL-a 65 tretji v nizu Mercedesov z V12 biturbo pogonskim motorjem moči 450 kW/612 KM in zastrašujočim navorom 1.000 Nm.

To je več kot dovolj za pospešek do "stotke" v vsega 4,4 sekunde, števec pa se pri hitrosti 200 km/h ustavi v 13,3 sekunde. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h (tu le ne govorimo o brabusu).

Kaj bi brez elektronike?
Moč in navor se konstantno nadzirata s pomočjo elektronike, kar vozniku omogoča možnost enostavnega in brezskrbnega "križarjenje" po cesti. Menjalnik je petstopenjski AMG-Speedshift z ročico na volanskem obroču. Na sredinski konzoli je mogoče izbirati med športnim, komfortnim oziroma ročnim načinom delovanja.

To vseeno ne vpliva na menjalnik in na posebno izdelano AMG-jevo obeso, ki koristi Active Body Control system. Za športni zvok so pri AMG-ju oblikovali poseben kromirani izpušni sistem.

Homologacija - ne skrbite!
Notranjost je doživela manjše spremembe. Omenimo posebne sedeže s funkcijo masaže in izstopajočo "fancy" analogno uro znamke IWC.

Novi AMG zadovoljuje tako evropske kot tudi ameriške homologacijske standarde, zanj pa bo treba odšteti okoli 300.000 evrov.