Streha novega porscheja 911 cabriolet se lahko spusti ali dvigne tudi med vožnjo do hitrosti 50 km/h.  Foto: Porsche
Streha novega porscheja 911 cabriolet se lahko spusti ali dvigne tudi med vožnjo do hitrosti 50 km/h. Foto: Porsche

Porsche je pred dvema mesecema na avtomobilskem salonu v Los Angelesu predstavil novi porsche 911. Legendarni model je znan po značilni obliki, poznan pa je tudi po številnih različicah, ki se počasi pridružujejo osnovni izvedbi.

Prva med njimi je kabriolet s klasično, a obenem sodobno platneno streho. Njeno ogrodje je lahko in vzdržljivo, saj je izdelano iz magnezija, nov hidravlični sistem pa ji omogoča hitrejše delovanje kot pri predhodnem modelu. Za to, da se odpre in popolnoma skrije ali pa se ponovno postavi in nas obrani pred neprijetnimi vremenskimi pojavi, potrebuje le 12 sekund, obe operaciji pa sta mogoči tudi med vožnjo pri hitrostih do 50 kilometrov na uro. Ko se streha spusti, se dvigne vetrna zaščita, ki zagotovi udobje v kabini.


Ob začetku prodaje bo novi 911 cabriolet na voljo v izvedbah carrera S in carrera 4S. Obe sta opremljeni s trilitrskim bokserskim šestvaljnikom, ki s pomočjo dveh turbopolnilnikov razvije 331 kilovatov (450 KM) in 530 Nm navora. Pri prvi se pogon prenaša le na zadnji kolesi in pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 3,7 sekunde in doseže največjo hitrost 306 kilometrov na uro. Drugi štirikolesni pogon zagotavlja za desetinko sekunde hitrejši pospešek do stotice, a prinaša malce manjšo končno hitrost, ki kljub temu znaša spoštovanja vrednih 304 kilometre na uro.

Bolj dinamičen
Novi model v primerjavi s prehodnikom obljublja boljše vozne lastnosti zaradi večje vzvojne trdnosti karoserije in je lahko prvič opremljen tudi s prilagodljivim sistemom vzmetenja Porsche Active Suspension Management. S tem avtomobil dobi trše vzmetenje, obenem pa je postavljen tudi za 10 milimetrov bližje tlom.

Z izjemo strehe kabriolet povzema obliko novega kupeja, postavljen pa je lahko na privlačna 20- ali 21-palčna lahka platišča. Enako velja tudi za notranjost, ki ju označujeta digitalno-analogna instrumentna plošča ter 27,7-centimetrski (10,9-palčni) zaslon multimedijske naprave, edino razliko v primerjavi s kupejem pa predstavljajo stikala za upravljanje pomične strehe.

Foto: Porsche
Foto: Porsche

Najnovejši 911 zgoraj brez bo prišel v prodajne salone poleti. Osnovna izvedba carrera S bo v Nemčiji stala 134.405 evrov, medtem ko bo za različico carrera 4S treba odšteti najmanj 142.259 evrov.