Luči in maska so podobne kot pri nedavno predstavljeni hyundaievi študiji genesis. Kdo je od koga kopiral, se ne ve. Foto:
Luči in maska so podobne kot pri nedavno predstavljeni hyundaievi študiji genesis. Kdo je od koga kopiral, se ne ve. Foto:
BMW 5
Oblika zadka bo veliko bolj všeč starejšim ljubiteljem BMW-jev, ki sedanji generaciji Chrisa Bungla očitajo, da je izgubila stik z bavarskim izročilom.

Končna oblika petice je za zdaj še v glavah Adriana van Hooydonka in njegove oblikovalske ekipe, vendar neuradne in poluradne fotografije, ki se pojavljajo na spletu, razkrivajo že veliko oblikovnih prijemov avtomobila. Maska motorja bo sodeč po fotografijah poveznjena nazaj in bo tako zadovoljevala strožje kriterije glede varnosti pešcev.

Prav tako bo izrazitejši pokrov motorja, medtem ko sprednje luči ne bodo tako raztegnjene kot pri aktualnem modelu. Veliko sprememb je tudi na zadku, ki je na veselje mnogih izgubil "banglovo rit", imenovano po spornem in že nekdanjem oblikovalcu BMW-jev Chrisu Banglu z začetka tisočletja.

Polno dobrot pod pokrovom in v notranjosti
Vozne lastnosti avtomobila naj bi bile, logično, še izboljšane, nov bo sistem iDrive, motorna konjenica bo še močnejša, pozneje bo na voljo tudi različica M z motorjem V10, ki bo imel na voljo precej več kot zdajšnjih 378 kW (507 KM) in pogon na vsa štiri kolesa. Verzija M bo tudi edina na voljo z menjalnikom z dvema sklopkama, preostalim pa bo na voljo tudi najnovejši osemstopenjski (!) samodejni menjalnik, ki ga je razvil ZF.

Med dodatno opremo bo tudi nova različica tempomata s funkcijo »Stop & Go«, ki bo omogočil vožnjo brez noge na pedalu celo v mestih. Prvi komentarji ugotavljajo, da bo nova generacija bolj kot revolucija evolucija sedanje, saj bo v prvi vrsti namenjena zagotavljanju konkurenčnosti priznane in zaželene serije 5.