To dokazuje, da se pri podjetju vedno bolj oklepajo tradicije. Vendar pa novega jeklenega konjička na evropskem trgu ne bo mogoče kupiti, saj bo na voljo le kupcem v ZDA, kjer pričakujejo, da bo postal velika uspešnica. Pričakovanja so upravičena, saj je predhodnik leta 1964 sprožil pravo histerijo.
Takrat je več sto ljudi taborilo pred Fordovim razstavnim salonom, da bi lahko kupili svoj sanjski avtomobil. Čeprav takšne evforije kot pred štiridesetimi leti ne pričakuje nihče, pa strokovnjaki napovedujejo, da bo novi mustang verjetno dosegal dobre prodajne rezultate.
Retro oblikovalec J. Mays, ki je oblikoval tudi hrošča in Fordov model thunderbird, je ustvaril novega mustanga v slogu pravih GT-avtomobilov, kot si ga predstavlja večina Američanov, z dolgim sprednjim delom in "mišičastimi" potezami zadka.
Motorji so osemvaljčni s približno 4,6 litra prostornine, zmorejo pa okroglih 300 konjskih moči, ki jih prenaša na zadnji dve kolesi. Obstaja tudi model s šestvaljčnim motorjem in 210 KM, ki pa med pravimi oboževalci velja za različico za tajnice. Notranjost je moderno oblikovana, čeprav nekateri detajli nakazujejo, da so oblikovalci hoteli ujeti pridih šestdesetih. Tudi oblika številk na števcih je v slogu divjih šestdesetih, le da je zdaj mogoče izbirati med 125 barvami njihove osvetlitve.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje