Na Avtomobilnosti smo avto že preizkusili. Avto je takšen, kot mora biti, kot golf. Skušali so ohraniti vse glavne značilnosti prejšnjih golfov. A prava revolucija se je zgodila v kabini.
Golf je ostal golf
Volkswagnov oblikovalec Vagarsh Saakyan je o obliki osme generacije golfa za Avtomobilnost povedal: "Pri golfu imamo vedno pred očmi prejšnje generacije, da nas opominjajo na pomen modela, da je v zraku občutek golfovega DNK-ja od prve do sedme generacije. Vedno se oziramo na duh tega avtomobila. Ob digitalni tehnologiji modeliramo tudi z glino. Kot vidite, so vse površine kiparsko izoblikovane. Ko oblikujemo model, ga tipamo in čutimo."
Pri obliki golfa je bilo bistvenega pomena, da golf ostane golf. Že na prvi pogled. Nekatere prvine sporočajo DNK golfa. Zajetni zadnji stebriček krepi karoserijo. Pri novem golfu so bočno linijo dvignili, tako da avtomobil razširi in poveže zadnji del s sprednjim. "Površina je zelo čista, ikonična in brezčasna," pravi Saakyan.
Revolucija v kabini
Gre torej za osmo generacija modela, po katerem se imenuje razred vozil, v katerem nastopa. Gre za najbolje prodajani evropski avtomobil, ki znova prinaša v svet avtomobilov veliko novega. Morda ne na zunaj, v notranjosti pa je golf popolnoma digitalen. Asistenčni sistem travel assist na avtocestah pri hitrosti do 210 km/h asistirano vozi brez aktivnega obračanja volana, dodajanja plina in zaviranja. Nov je tudi asistenčni sistem, ki pomaga preprečevati trčenje, do katerega lahko pride, če voznik zavije na nasprotni vozni pas.
Ne samo, da so spremenili oziroma osvežili digitalne merilnike, spremenili so tudi klasične gumbe za spreminjanje glasnosti oziroma upravljanje s klimatsko napravo. Zamenjali so tudi klasično ročico menjalnika, ki po novem miniaturna, visoka je okoli tri centimetre.
Novosti pod motornim pokrovom
Med glavne novosti novosti spada tudi motorizacija. Agregati so tudi elektrificirani in nosijo oznako eTSI. Prav pridejo pri manevriranju, na križiščih pred semaforjem in pri parkiranju, kjer glavno vlogo prevzame elektrika. Niso pozabili niti na dizelski pogon. Tega so dodatno optimizirani, na prvi vožnji pa smo bili zelo presenečeni. S tem so dali vedeti, da bosta dizel in golf še dolgo z "roko v roki".
Podatka, koliko dizelskih golfov se trenutno vozi po slovenskih cestah, nimamo, vemo pa, koliko golfov je vseh skupaj v Sloveniji.
Edo Strajnar, vodja prodaje za znamko Volkswagen pri Porsche Slovenija, je za Avtomobilnost povedal: "Golf je velika ikona. Golf je znamka znotraj znamke Volkswagen. Marsikdo namesto Volkswagen reče kar golf. Pri tem velja poudariti, da se po slovenskih cestah vozi več kot 60 tisoč golfov vseh sedmih generacij."
Cenejši golf pozneje letos
V resnici pa upamo, da večina teh golfov v tem trenutku, v času epidemije, počiva doma, na varnem v garažah.
Za osnovno različico golfa, ki prihaja pozneje letos, je treba na začetku odšteti 19.974 evrov. Za zdaj najšibkejši golf z 1,5-litrskim turbobencinskim motorjem s 96 kilovatov moči stane vsaj 22.659 evrov, na dizelski strani se cene začnejo pri 24.320 evrih.
Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Pogledate si jo lahko tukaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje