Novi SM7 prihaja na korejski trg sedem let po predstavitvi predhodnika, v njegov razvoj pa je Renaultova globalna naveza vložila približno 207 milijonov evrov. Zajeten znesek morda nakazuje, da čaka tudi SM7 podobna pot kot njegovega manjšega sorodnika SM5, ki je na evropskih trgih postal latitude. Zaenkrat pa uradno velja le to, da velika prestižna limuzina prihaja v korejske prodajne salone in da so pričakovanja izdelovalca velika, ker menijo, da ponujajo veliko vsebine za zmeren znesek denarja.
Poudarjajo namreč, da je mogoče v veliki in prostorni embalaži SM7 najti najboljšo sodobno tehnologijo iz zveze Renault-Nissan. Nissan pa je med drugim prispeval tudi dva preizkušena motorja VQ, ki so ju za novinca še izboljšali in zagotovili večjo učinkovitost. Šibkejši je 2,5-litrski z največjo močjo 140 kilovatov (190 KM) in navorom 243 Nm, zmogljivejši pa 3,5-litrski z največjo močjo 190 kilovatov (258 KM) in navorom 330 Nm. Oba bosta na voljo s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.
Pri obeh motornih različicah bodo lahko kupci izbirali med tremi ravnmi opreme, razpon cen serijskih izvedb pa bo segal od 30 do 39 milijonov korejskih vonov, kar je, preračunano v evropsko valuto, od 19.724 do 25.641 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje