Menjalnik so strokovnjaki razvijali 18 mesecev, testirali pa so ga pod velikimi obremenitvami na dirkaških pistah v Nardu in Nurburgringu. Foto: Aston Martin
Menjalnik so strokovnjaki razvijali 18 mesecev, testirali pa so ga pod velikimi obremenitvami na dirkaških pistah v Nardu in Nurburgringu. Foto: Aston Martin
Aston martin vantage V8
Cene za zdaj še niso znane. V službenem poročilu se nahaja le podatek, da je začetek prodaje predviden za drugo četrtino naslednjega leta. Foto: Aston Martin

Priznana britanska znamka bo od naslednjega leta ponudila model vantage V8 v kombinaciji z novim menjalnikom.

Novi menjalnik nosi ime sportshift. Gre za že obstoječi šeststopenjski menjalnik, ki je modificiran z vgradnjo elektro-hidravličnega upravljanja. Ročni menjalnik počasi, a zanesljivo postaja stvar preteklosti, zato tudi britanska legenda glavo vse bolj obrača proti moderni tehnologiji.

Za lažje parkiranje
Razlog je enostaven: menjava stopenj prenosa traja vsega 200 milisekund, kar je kar trikrat hitreje v primerjavi s klasičnim menjalnikom. Proizvajalec nudi tudi t. i. "comfort" režim delovanja za bolj umirjen način vožnje.

Ena od posebnosti menjalnika je možnost minimalnega premikanja. Pri parkiranju ročica avtomatsko deluje zelo počasi. Vozilo dozeže hitrost 6,5 km/h, tako da je lahko voznik popolnoma osredinjen na manevriranje z vozilom, brez potrebe po doziranju stopalke za plin.

Vožnja še naprej ostaja užitek
Proizvajalec navaja, da vgradnja novega menjalnika ni negativno vplivala na dinamične karakteristike vozila. Idelana razporeditev mase (49:51) je bila zadržana. Pod motorni pokrov spredaj je vstavljen 4,3-litrski osemvaljnik, ki razvije 280 kW (380 KM) in 410 NM. Pospešek od 0 do 100 km/h znaša 5 sekund, končna hitrost pa 280 km/h.