Nova moč seatovih štirikolesnikov se skriva pod motornim pokrovom. Foto: Seat
Nova moč seatovih štirikolesnikov se skriva pod motornim pokrovom. Foto: Seat
Seat ibiza
poleg novih ostajajo na izbiro tudi še nekateri stari agregati. Foto: Seat

Najpomembnejše izboljšave je doživel 1,4-litrski motor z močjo 63 kW (85 KM). Moč motorja se je s prejšnjih 55 kW (75 KM) znatno zvišala zaradi uvedbe novega sesalnega kolektorja, večjega premera dušilne lopute, izpopolnjene odmikalne gredi na izpušni strani in nove električne postaje.

Poraba goriva se je kljub boljšim pospeškom celo znižala. Uradno motor porabi 8,5 litra v mestu, 5,2 litra zunaj mesta in 6,4 litra v povprečju. 1,4-litrski motor s 75 KM bo še ostal v prodaji, vendar samo v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom.

Nov je še 1,2-litrski motor z 51 kW (70 KM), k paleti bencinskih motorjev pa sodijo poleg obeh novih motorjev še 1.4 16V 75 KM z avtomatskim menjalnikom, 1.4 16V 100 KM in dve izvedbi 1.8 20V Turbo, FR z močjo 150 KM in Cupra z močjo 180 KM. Vsi motorji so na voljo s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.

5 motorjev in 5 paketov opreme
Paleta dizelskih motorjev zajema pet TDI-verzij z direktnim vbrizgavanjem, med njimi dve 1,4-litrski in tri 1,9-litrske. Vsak motor je mogoče kombinirati s petimi paketi opreme – Reference, Stylance, Sport, FR in Cupra.

Najnovejša opcija na seznamu dodatne opreme Ibize je priključek za prenosni predvajalnik MP3. Priključek je nameščen v sovoznikovem predalu, namenjen pa je za predvajalnike z iPod ali USB. Privlačna opcija je tudi radio s CD-predvajalnikom za MP3 in vhodom aux-in za priklop zunanjih audio naprav.