Novi poltovornjak se močno razlikuje od predhodnika, saj se je po številnih lastnostih še bolj približal osebnim avtomobilom, čeprav ohranja svoje značilno uporabno bistvo – robusten prostor za tovor v odprtem kesonu, ki pa omogoča tudi različne »nadgradnje«. Konstruktorji zagotavljajo, da je osnova vozila, ki so ga tako kot predhodnika razvili skupaj z Mazdo, primerna za bolj ali manj lokalne prilagoditve na 180 svetovnih trgih in da bo ranger znova pritegnil tako kupce v urbanih evropskih mestnih okoljih kot tiste z avstralskega podeželja. Razlik v podrobnostih med vozili prvih in drugih bo seveda kar nekaj, poleg konstrukcijske zasnove, ki bo omogočala prevoz tovorov do 1.500 kilogramov, pa bodo enaki pogonski agregati.
Na večini trgov bosta za pogon na voljo dva sodobna motorja TDCi. Šibkejši 2,2-litrski dizelski štirivaljnik bo zmogel 110 kilovatov moči (150 KM) in 375 Nm navora, močnejši 3,2-litrski pa 147 kilovatov (200 KM) in 470 Nm navora. Na nekaterih trgih pa bodo ponujali tudi bencinski 2,5-litrski motor.
Čeprav se bo ranger po številnih lastnostih približal osebnim vozilom, vključno s ponudbo ostale dodatne opreme in sodobne varnostne tehnologije, pa ostaja tudi uporabno lahko gospodarsko vozilo. Na voljo bo tako z dvokolesnim kot štirikolesnim pogonom, enojno in dvojno kabino. Karoserija je od tal odmaknjena 232 milimetrov, kar zadošča za premagovanje cestnih robnikov in dejanskih brezpotij. Na tovornem kesonu pa bo tudi pri daljši dvojni kabini dovolj prostora za tovore, dolge 1.549 mm, in med obema kolesnima lokoma, široke 1.139 mm.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje