Novi touareg je poleg tega prvi volkswagen, ki ga je mogoče naročiti z osemvaljnim bencinskim motorjem z neposrednim vbrizgavanjem (V8 FSI, 257 kW/350 KM). Foto: Volkswagen
Novi touareg je poleg tega prvi volkswagen, ki ga je mogoče naročiti z osemvaljnim bencinskim motorjem z neposrednim vbrizgavanjem (V8 FSI, 257 kW/350 KM). Foto: Volkswagen

Konec novembra se bo začela prodaja na prvih trgih. Prenovljeni touareg ima več kot 2.300 povsem novih delov. Od predhodnika se že na prvi pogled loči po povsem spremenjenem sprednjem delu z novo mrežo hladilnika in opaznimi žarometi. Poleg tega je opremljen s številnimi novimi sistemi. Za nekatere izmed njih velja, da so na voljo izključno za touarega.

ABSplus
Svetovna novost je sistem ABSplus, ki ga je razvil in patentiral Volkswagen: serijski sistem zavorno pot touarega na neutrjeni podlagi skrajša za do 20 odstotkov! Do zdaj so terenska vozila pri zaviranju z ustavljanjem na podlagah, kot sta drobno kamenje ali pesek, postala nestabilna, vodljivost in zavorna pot pa sta se občutno poslabšali. Tu v dogajanje poseže ABSplus: inovativno uravnavanje zdrsa pogonskih koles poskrbi, da touareg pred kolesi, ki jih sistem za kratek čas blokira, potiska delčke materiala, iz katerega je podlaga. Tako pred kolesi nastane nekakšen zavorni klin. Posledica: zavorni učinek se - brez negativnega vpliva na vodljivost - občutno poveča, zavorna pot pa je temu ustrezno skrajša.

Enako inovativen kot ABSplus je sistem za samodejno uravnavanje razdalje z novo funkcijo za sledenje do ustavljanja front scan. V tej novi kombinaciji se sistem imenuje front scan. Zanj velja, da deluje na podlagi radarskih meritev in samodejno zavira ter pospešuje vozilo v skladu s prometno situacijo in z vnaprej določenim hitrostnim območjem. Poleg tega vozilo po potrebi zavira do ustavljanja. Novost je tudi funkcija za skrajševanje zavorne poti, ki je vgrajena v sistem za uravnavanje razdalje. Zanjo velja, da v določenih situacijah že vnaprej pripravi zavore na zaviranje. Foto: Volkswagen
Naslednji sistem za pomoč vozniku, ki je z novo generacijo touarega prvič vgrajen v vozilu znamke volkswagen, je pomoč za menjavo voznega pasu (side scan). Ta sistem nadzoruje del za vozilom in poleg njega. Če pri menjavi voznega pasu zazna nevarnost trčenja, voznika nanjo opozori z nadzorno lučko v ustreznem zunanjem ogledalu. Foto: Volkswagen
Dodatne funkcije ima pri novem touaregu tudi elektronski stabilizacijski program (ESP). Med njimi so zavorna pomoč, ki ni več pnevmatska, ampak hidravlična (tako je zagotovljena optimalna zanesljivost delovanja), preventivno povečanje zavornega tlaka pri nenadnem odmiku noge s pedala za plin, dejavna zaščita pred prevračanjem in povečanje stabilnosti pri nagibanju, podpora pri zaviranju v dežju (brisanje zavornih kolutov na mokrem cestišču), podpora pri pojemanju zavorne moči (dodatno povečanje tlaka zagotavlja večjo učinkovitost pri močnih zaporednih zaviranjih) in krmilna logika za podkrmiljenje (ta izboljšuje zavijanje pri podkrmiljenju). Foto: Volkswagen
Paket opreme za boljšo vozno dinamiko z izravnavanjem nagibanja. Touareg je kos težkim terenskim razmeram in ekstremnim vožnjam, hkrati pa prepriča tudi z udobjem, primerljivim z udobjem limuzin, in s športnimi voznimi lastnostmi, ki vzbujajo zavist. Njegove voznodinamične lastnosti je bilo do zdaj mogoče še dodatno izboljšati z opcijskim športnim podvozjem, ki pa je bilo na voljo le za izvedbe z jeklenimi vzmetmi. Foto: Volkswagen
Zdaj je športno podvozje lahko vgrajeno tudi v izvedbah z zračnim vzmetenjem, ki so dodatno opremljene s funkcijo za izravnavanje nagibanja karoserije. Funkcija sodi v paket opreme za boljšo vozno dinamiko in že obstoječo nastavitev sport, ki jo voznik lahko izbere pri zračnem vzmetenju z ročnim ali s samodejnim upravljanjem. Višjo raven dinamike in varnosti med drugim zagotavljajo okrepljena stabilizatorja, blažilniki z uravnavanjem, odvisnim od zasukov volana, in spremenjeno zračno vzmetenje. Pri običajni nastavitvi vzmetenja je vozno udobje primerljivo z udobjem izvedb brez športnega podvozja. Foto: Volkswagen
Senzor za zaznavanje nevarnosti prevračanja. Na področju pasivne varnosti je novost senzor za zaznavanje nevarnosti prevračanja, ki meri vrtilni kot vozila in hitrost vrtenja vozila okrog navpične osi. Po teh podatkih je mogoče izračunati, ali obstaja nevarnost, da se bo vozilo prevrnilo. Podatki senzorja se skupaj s parametri, ki jih pošiljajo senzorji pospeškov (ti so vgrajeni v vseh Volkswagnovih vozilih ), zbirajo v krmilniku zračnih blazin. Če ta po primerjavi podatkov izračuna, da se bo vozilo prevrnilo, se samodejno sprožijo stranske zračne blazine in zračne blazine za glavo, ki zmanjšajo nevarnost poškodb. Foto: Volkswagen
Sprednji del touarega je povsem spremenjen. Z izjemo pokrova motornega prostora ni noben del ostal nedotaknjen. Da gre za novo generacijo, je že na prvi pogled mogoče ugotoviti zaradi nove mreže hladilnika s kromiranim videzom. Nadaljnji opazni element nove generacije touarega sta ohišji žarometov (po želji z biksenonskima žarometa v kombinaciji s statičnima in z dinamičnima smerno prilagodljivima žarometoma). Zanju je tako kot za žarometa novega modela eos značilno, da njuna spodnja linija ni ravna, ampak tvori lok. Ob pogledu na žarometa in mrežo hladilnika takoj postane jasno, da je povsem nov tudi sprednji odbijač. Kromirani prečki v odprtinah za dovod zraka, vgrajeni v odbijač, poudarjata elegantne linije zunanjosti. Novi ohišji zunanjih ogledal prispevata k boljšim aerodinamičnim lastnostim vozila. Foto: Volkswagen
Touareg je na voljo z običajnimi in komfortnimi sedeži. Zasnova komfortnih sedežev je povsem nova. Sedeži, ki so deloma oblečeni v usnje (Cricket), in popolnoma usnjeni sedeži (napa), se odslej ne razlikujejo le po vrsti usnja, temveč tudi po obliki. Za obe vrsti usnjenih sedežev poleg tega velja, da se jasno ločita od običajnih sedežev, ki so ostali nespremenjeni. Zadnja sedežna klop je bila spremenjena pri vseh izvedbah sedežev. Zdaj tehta le osem kilogramov. Ko je zložena, je prehod med naslonjali in prtljažnim dnom povsem raven. Foto: Volkswagen
Stranska dela nove generacije zaznamujejo predvsem nova aluminijasta platišča in aerodinamični zunanji ogledali. Med novosti v ponudbi sodijo tudi naslednje barve lakov: kovinska atakamsko siva, kovinska gorsko siva, kovinska arktično modrosrebrna, kovinska umetelno srebrna, biserna sierra rdeča in kovinska galapaško antracitna. Foto: Volkswagen
Volkswagnovi inženirji so skladno s sprednjim delom spremenili tudi zadek touarega. Nad zadnjim steklom je tako zdaj nameščen nov usmernik zraka, ki zagotavlja boljše aerodinamične lastnosti vozila. S tehničnega vidika so bile spremenjene zadnje in zavorne luči. Poleg tega so zadnje luči po želji lahko temnejše. Tako se še bolj elegantno zlivajo s celostno zasnovo touarega. Posebnost novega spodnjega dela zadnjega odbijača in izpušnih cevi so izrazito dinamične linije. Foto: Volkswagen
Touareg z novostmi preseneča tudi pri ponudbi motorjev, saj bo kot prvo vozilo Volkswagna na voljo z osemvaljnim bencinskim motorjem z neposrednim vbrizgavanjem. Novi V8 FSI razvije moč 257 kW/350 KM in navor 440 Nm. Največja moč preostalih dveh bencinskih motorjev je 206 kW/280 KM (V6 FSI) in 331 kW/450 KM (W12). Kupci bodo lahko izbirali tudi med tremi turbodizelskimi motorji z neposrednim vbrizgavanjem, ki so vsi serijsko opremljeni s filtrom za trdne delce. Največja moč motorjev TDI znaša 128 kW/174 KM ( TDI), 165 kW/225 KM (V6 TDI) in 230 kW/313 KM (V10 TDI). Foto: Volkswagen
Novi kombinirani instrument za večfunkcijski prikazovalnik omogoča nadroben, večji in večbarven prikaz informacij. Zaslon večfunkcijskega prikazovalnika je zasnovan izredno pregledno. Tako med drugim piktograme navigacijskega sistema prikazuje tudi tridimenzionalno. Foto: Volkswagen
Zvočni sistem Dynaudio. Touareg je prvo terensko vozilo na svetu, ki je lahko opremljeno z zvočnim sistemom danskega proizvajalca Dynaudio. Glavne odlike: nepopačen zvok vrhunske kakovosti, deset visokokakovostnih zvočnikov, desetkanalni ojačevalnik in skupna moč 620 W. Foto: Volkswagen