Gre za četrto generacijo yarisa, ki je skupaj z zimskim mrazom pripeljala v Slovenijo. Yaris je model za Evropo, oblikovan po okusu evropskih kupcev.
Če smo yarisa do zdaj poznali predvsem kot majhnega prostorneža, Japonci pravijo, da je danes bolj kot kdaj koli pri evropskem kupcu pomembna celostna podoba.
V ospredju hibrid
Yaris je pri nas na voljo z dvema bencinskima motorjema ali kot hibrid. Bencinska trivaljnika imata lahko liter ali liter in pol delovne prostornine, pri hibridnem sklopu pa 1,5-litrski trivaljnik sodeluje z elektromotorjem. Veliko poudarka je predvsem na novem hibridnem pogonu, ki mu pri Toyoti napovedujejo porabo 3,7 litra goriva na 100 kilometrov in precej manj značilnega CVT elastičnega zaganjanja.
Kabina spremenjena
Hibridi so že doslej predstavljali polovico slovenskih yarisov in z novo generacijo predvidevamo, da se bo delež še povečal, sploh zato, ker so izpusti ogljikovega dioksida za približno tretjino manjši. No, na podatkih o teh izpustih pa bo seveda ključno temeljila tudi nova obdavčitev motornih vozil.
Notranjost novega yarisa je sicer nova, iz drugih Toyotinih modelov pa je že poznan osrednji zaslon, ki ima v primerjavi z večino konkurentov veliko fizičnih gumbov.
No, dobrodošla novost je tudi, da ga lahko odslej povežemo s sistemoma apple car play in android auto.
Še več o novem yarisu pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje