Kot poudarjajo pri Hyundaiju, je ix20 drugi model, oblikovan v slogu fluidnega dizajna, s pomočjo katerega so enoprostorniku zagotovili bolj športne in dinamične poteze. Čeprav bo treba za več tehničnih podatkov počakati do sejemske premiere, pa poudarjajo, da se novinec lahko pohvali z varčnostjo, nizko količino izpustov, visoko ravnjo varnosti in tovarniškim petletnim jamstvom. Z zmernostjo pri porabi in izpustih pa se ponaša tudi prenovljeni mestni malček i10. Novi 1,0-litrski motor namreč izpuha le 99 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Korejski izdelovalec bo salon v začetku prihodnjega meseca izkoristil tudi za uradni prihod dveh znamkinih modelov na evropske trge, in sicer genesisa coupe ter ix35 blue.
Športni kupe genesis coupe nadaljuje tradicijo Hyundaijevih športnikov, dosegljivih širokemu krogu kupcev, ki si želijo opaznosti in vozne dinamike. Precej drugačnemu polu kupcev pa bo namenjen ix35 blue, ki se ponaša z nizko porabo goriva in nizko količino izpustov ogljikovega dioksida, 135 g/km. Še nižje, na 117 g/km, pa se vrednost škodljivih izpustov spremeni pri dizelskem hibridu ix35, ki bo prav tako v Parizu doživel svetovno premiero.
Besedilo: M. Kr.
Foto: Hyundai
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje