Bavarci so se na sloviti športni prireditvi prvič predstavili leta 1938 z modelom BMW 328 mille miglia touring coupe in že takoj premagali vso konkurenco, z vozilom pa so vrh motošporta krojili še več kot desetletje.
Leta 1940 je dirkalnik na 1.000 milj dolgi trasi dosegel za takratne razmere izjemno povprečno hitrost 166,7 Km/h. BMW-jev posebnež je narejen po zgledu športnega kupeja Z4 M, oblika pa spominja na več kot šestdeset let starega predhodnka.
Kaj je novega?
Od predhodnika se razlikuje po tem, da je daljši za 23 centimetrov, pa tudi spuščen za 4 cm. Ima zmogljiv motor z 252 kW (343 KM). Navzven mu še večjo moč dajejo široke 20-palične pnevmatike, dimenzij 245/40.
Oblikovno so pri novi mille miglii moči združili Deen Anders Warming, Adrian van Hooydonk in Chris Bangle. Nemci so želeli z novim modelom oživiti preteklost in hkrati poseči tudi v prihodnost.
Združitev preteklosti in prihodnosti
Pri izdelavi avtomobila so pri nemškem gigantu uporabili najsodobnejše medote in materiale. Odločili so se za testiranja v vetrovniku, za izdeavo skoraj celotne karoserije pa izbrali karbon, ki je zelo lahek.
Školjka je narejena iz aluminija, inženirji pa dodali še povsem nov sekvenčni menjalnik. Vozilo so opremili tudi s sodobimi leddiodami.
Letos se je prestižne dirke, na kateri so se športni dirkalniki med letoma 1924 in 1954 pomerili 24-krat, udeležilo 375 vozil. Na štartni listi Mille Miglia 2006 je bilo kar 22 BMW-jev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje