Ljubljanska županja Danica Simšič je imela čast otvoriti poligon, ki ga je Ljubljana že dolgo pričakovala. Foto: RTV SLO
Ljubljanska županja Danica Simšič je imela čast otvoriti poligon, ki ga je Ljubljana že dolgo pričakovala. Foto: RTV SLO
Poligon Obvezna smer
Na poligonu bodo mladi vozniki preživeli prve ure za krmili vozil. Foto: RTV SLO
Poligon Obvezna smer
Poligon Obvezna smer so prvi preizkusili mladi motoristi. Foto: RTV SLO
Poligon Obvezna smer
Poligon Obvezna smer naj bi pripomogel k izboljšanju prometne kulture. Foto: RTV SLO

Poligon, poimenovan Obvezna smer, se razteza na 50 tisoč kvadratnih metrih površin, ki so namenjene predvsem voznikom, ki za volanom motornih vozil ali motorjev preživijo prve ure.

Na šestih stezah, skupne dolžine 1.410 metrov, se bodo lahko mladi vozniki učili vožnje skozi križišča, vseh vrst parkiranja, speljevanja na klancu, razvrščanja v prometu in drugih prvin, ki jim bodo pozneje prav prišle v prometu.

Za zdaj le za začetnike
Kot so poudarili odgovorni pri projektu, je zgrajen šele prvi del površin za varno vožnjo, v naslednjih letih pa naj bi na Viču zraslo moderno središče, namenjeno tudi voznikom, ki že imajo vozniški izpit in bi želeli osvežiti svoje znanje o obnašanju v prometu in drugih avtomobilskih novostih, tudi tehničnih.

Na tem mestu naj bi zraslo še poslopje s prostori za teoretično izpopolnjevanje ter spremljevalni prostori.

Trak prerezala županja
Poligon je s prerezom traku odprla ljubljanska županja Danica Simšič, ki je ob tem slavnostnem in pomembnem dogodku za Ljubljano povedala, da je vesela, da so uspeli izpeljati projekt, ki ga bodo še nadaljevali in v prihodnje dokončali. Poudarila je, da verjame, da bodo veščine, pridobljene na novoodprtem poligonu, na ceste prinesle prijaznost in strpnost ter da bodo vozniki v prihodnje pokazali, da je Ljubljana lahko tudi eno najvarnejših evropskih mest glede prometa.

Uresničene 40 let stare želje
Bojan Žlender, predsednik sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Republike Slovenije, je dejal, da Slovenija in slovenski vozniki še vedno veljamo za manj varne. V skupino nevarnih voznikov na prvem mestu spadajo mladi vozniki, od 18 do 24 leta starosti. Mladost je norost, je poudaril Žlender in izrazil veliko zadovoljstvo, da sta Slovenija in Ljubljana po 40 letih iskanja lokacij in površin končno dobila sodobno središče, na katerem bodo inštruktorji voznike poučili o varni, strpni in prijazni vožnji.