Boljši poznavalci avtomobilizma se najbrž spominjate preteklih generacij vitare. Šlo je v resnici za prave terence.
Takšne, ki so na vratih prtljažnika nosili še tisto veliko rezervno kolo. No, trendi današnjega časa so razlog za takšno bolj vsakdanjo in mestno vitaro.
In ta je postala hibridna, ki poleg "bencinske" omogoča tudi vožnjo na električno energijo, morda pa bo celo ponudila tudi kakšno vtičnico za priklop na polnjenje? No, to ne bo držalo.
Majhna baterija za manjšo porabo bencina
Naj vas napis hibrid ne zavede. Tudi Suzuki je vstopil v dobo vsesplošne hibridizacije svoje modelne palete v luči zasledovanja zadnjih standardov udobja v vožnji, varčnosti in emisij. In tega so se vsaj na začetku lotili z blago hibridizacijo.
Če za ta izraz še niste slišali, naj razložimo, da je takšna vitara, ki bo odslej na voljo le še kot blagi hibrid, opremljena z zelo majhno baterijo, ki je pod sovoznikovim sedežem, in elektromotorjem, ki deluje tudi kot zaganjalnik in generator.
V videoprispevku iz Avtomobilnosti lahko pogledate, kako vse skupaj deluje v praksi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje