Octavia je zrasla in ponuja še več prostora za potnike in prtljago. Foto: Škoda
Octavia je zrasla in ponuja še več prostora za potnike in prtljago. Foto: Škoda

Od predstavitve prve generacije leta 1996 so prodali že 3,6 milijona primerkov, kar predstavlja približno 40 odstotkov vseh prodanih vozil s Škodinim znakom. Tretja generacija octavie pa je znova mejnik za češko znamko pod okriljem nemškega koncerna Volkswagen, saj je na koncernski platformi zrasla in je devet centimetrov daljša od neposredne predhodnice, kar se pozna tudi v sicer že prej prostorni potniški kabini.

Oblika novinke sledi smernici, nakazani z modelom rapid, poleg prostorne potniške kabine pa v notranjosti skriva še prtljažnik s 590 litri prostornine, kar naj bi bilo trenutno največ v njenem razredu.

Tisto, kar bi morda, po ugotovitvah avtorjev oddaje na Valu 202, kakšnega avtomobilskega navdušenca navdalo z občutkom dolgočasnosti, je koncernska uniformiranost zaradi številnih elementov, ki jih je mogoče najti tudi pri drugih znamkah velikega nemškega koncerna.

Več o prvih vtisih s predstavitve octavie in novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.