Ne gre dvomit, da je kaj drugače pri karavanski astri, z zapeljivim imenom sportstourer. Ta seveda ponuja vse priboljške kombilimuzine, a dodaja veliko bolj udobno sedenje na zadnji klopi in, seveda, več uporabnosti. To pomeni prtljažnik z več kot stotimi centimetri širine, ravnim dnom in možnim prevozom dolgih predmetov, ne da bi potniki morali ostajati doma. Naš centimeter je pokazal, da je prtljažnik enako širok, dolg in visok kot pri predhodni astri, kar je nekaj manj od prtljažnikov pri najvidnejših tekmecih.
Po novem manjka dvojno dno, tudi inovativni nosilec za kolesa ni več na voljo, je pa veliko načinov pregrajevanja in odpira se lahko na elektriko, po želji tudi z brcanjem v prazno. Hvalimo, da so zdaj priključki isofix enostavno dosegljivi, grajamo pa, da je električni parfum nadomestil po našem mnenju bolj nujen predalček, odlagališča so namreč astrina šibka točka.
Vsekakor pa močno hvalimo tokrat preizkušeni dizelski motor, ki je sicer s svojo maso vzel nekaj astrine lahkotnosti, a hkrati vanjo vnesel toliko prožnosti, da je vožnja ves čas lahko izredno tekoče dinamična. In celo pri takšni dinamični vožnji poraba zlahka ostaja pod petimi litri.
Testni zapiski:
- prednji del so oplovci oblikovali tako, da z nosom zlepa ne podrsa hitrostnih ovir na cesti - to je bila namreč ena največjih hib astre prejšnje generacije;
- delovanje astrinih masažnih sedežev bi sicer morali oceniti profesionalci za telesne aktivnosti, a naše laično mnenje je, da so premalo učinkoviti;
- sedeži s certifikatom nemške ortopedske zveze so sami po sebi vrhunski, vredni doplačila dobrih dvesto evrov;
- samodejni menjalnik priporočamo, a pogrešamo možnost sekvenčnega prestavljanja z obvolanskimi ročicami.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje