Komisijo, zbrano na avtomobilskem salonu v Ženevi, je sestavljalo 21 avtomobilskih novinarjev in strokovnjakov iz 12 držav. Kot zanimivost omenimo, da kandidati za nagrado kabriolet leta ne smejo biti dražji od 38.000 evrov in da morajo biti dostopni navadnim smrtnikom.
Nagrado je Oplu, ki je na prestolu nasledil alfo spider izročil direktor ženevskega salona Rolf Studer.
Opel GT
Leto dni in malo pred odhodom v proizvodnjo je športna različica avtomobila "open-top" dokončno razkrita. Tudi po premieri lahko strnimo vtise, da je serijska različica prav tako "zažgala" kot sama konceptna študija.
Moderno in atletsko oblikovani dvosedežni roadster odlikujejo močen, pod velik prednji pokrov vstavljen motor, pogon na zadnji kolesi, športno opremljen voznikov prostor z vsemi potrebnimi inštrumenti in mikavna, tovarniško izdelana streha.
Dinamični športnik je primeren tudi za daljše vožnje, glede na ceno pa tudi za marsikateri žep. Za 30,675 evra (toliko bodo morali zanj odšteti kupci v Nemčiji) bodo vozniki pod motornim pokrovom dobili visokotehnološki agregat, podprt s turbino, ki premore 194 kW/264 KM in 353 Nm pri 2000 obratih v minuti. Avtomobil z mesta do 100 km/h pospeši v manj kot šestih sekundah.
Da bi bil avto "velik", ni potrebno dolgo ime, pravijo pri Oplu. Novi dvosedežnik pravzaprav pomeni oživitev tradicije s prvim Oplovim modelom GT, ki je živel med letoma 1968 in 1973) in prav tako kot izvirnik velja za enega najprivlačnejših modelov v svojem razredu.
Opel GTC Concept
Še ena Oplova premiera sliši na ime GTC concept. Govorimo o Oplovi študiji srednje velikega kupeja, ki je izdelan na podlagi nove generacije vectre. Opel s konceptom ne želi le napovedati ponovnega vstopa na trg srednje velikih kupejev (kot pred časom z calibro), ampak je to znak za oblikovne spremembe nemškega proizvajalca avtomobilov.
To pomeni, da lahko v primeru GTC concepta pričakujemo, da bo v bližnji prihodnosti zapeljal tudi na ceste. V dolžino meri 4.830 mm, vanj pa je vgrajen 2,8-litrski šestvaljni turbo motor iz vectre OPC. Motor razvije okroglih 220 kW/ 300 KM. Pogon je urejen na vsa štiri kolesa, pospešek od 0 do 100 km/h znaša šest sekund, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 250 km/h.
Opel corsa OPC
Opel razširja družino OPC s predstavitvijo najmočnejše corse vseh časov. Poudarjena športna oblika z velikimi zračnimi režami, s 17- ali 18-palčnimi platišči, z zadnjim spojlerjem in zatemnjenimi stekli zagotavljajo corsi OPC agresiven in robusten videz.
Največja moč turbo motorja corse OPC znaša 141 kW/192 KM pri 5.850 obratih v minuti. Menjalnik je šeststopenjski. S pomočjo sistema Funkcijom "overboost", ki je zajeta v standardni opremi, lahko gibljivi navor po potrebi poveča kar za 15 odstotkov, kar omogoča še bolj dinamično vožnjo.
Turbomotor malčku omogoča, da z mesta do 100 km/h pospeši v 7,2 sekunde in doseže maksimalno hitrost 225 km/h. Po uradnih podatkih naj bi kljub temu poraba znašala le 7,9 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov.
G. P.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje