V okviru programa preizkušanja nove tehnologije so tako na letališču Brandenburg v Berlinu v uporabo predali vozilo s pogonskim sklopom na vodik. Letališče je po prepričanju Oplovih predstavnikov odličen partner za preizkušanje, saj ima prvi bencinski servis, na katerem polnijo tudi »zeleni« vodik, pridobljen z močjo vetra. To pomeni, da v postopku pridobivanja pogonskega goriva ni prišlo do dodatnega obremenjevanja okolja z ogljikovim dioksidom.
Najnovejša generacija gorivnih celic
Opel hydrogen4 je najsodobnejša različica vozila s tehnologijo, ki so jo razvili v okviru Oplove in General Motorsove raziskovalno-razvojne dejavnosti na področju gorivnih celic. V 440 zaporedno povezanih gorivnih celicah nastaja električna energija za pogon sinhronskega električnega motorja. Motor z največjo močjo 73 kilovatov (100 KM) zagotavlja vozilu pospešek od 0 do 100 km/h v dvanajstih sekundah in najvišjo hitrost 160 km/h.
V tri posode iz ogljikovih vlaken je pod visokim tlakom mogoče pretočiti do 4,2 kilograma vodika, kar naj bi zadostovalo za doseg 320 kilometrov. Za polnjenje posode z vodikom pod tlakom 700 barov zadostujejo le tri minute, kar je seveda precej manj kot pri polnjenju bolj omenjanih baterij pri električnih avtomobilih.
Čeprav Opel oziroma General Motors že ponuja tudi avtomobile z električnim pogonom in baterijami, niso zanemarjali razvoja še ene izmed izvedljivih pogonskih alternativ, in sodijo med vodilne družbe na področju tehnologije polnjenja ter hranjenja vodika.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje