Na salonu, ki je bil za obiskovalce odprt od 2. do 11. decembra, je sodelovalo vseh 14 članov japonskega združenja avtomobilskih izdelovalcev s 15 blagovnimi znamkami, iz tujine pa je prišlo še 21 izdelovalcev s 25 blagovnimi znamkami. Zanimiva predstava na bienalnem salonu je privabila 842.600 obiskovalcev, kar je za 37 odstotkov več kot dve leti prej, ko je bil salon odprt celo tri dni manj.
Na razstavnih prostorih si je bilo mogoče poleg aktualne ponudbe ogledati tudi številne prototipe vozil prihodnosti, kar je po prepričanju organizatorjev jasen dokaz, da japonska avtomobilska industrija razmišlja o prihodnosti in da bo tudi uspešno zapeljala v novo dobo zagotavljanja mobilnosti, ki jo bo očitno zaznamovala elektrika.
V okviru salona so posebno pozornost namenili mobilnosti v urbanih središčih, kar je še posebej zanimivo za gosto poseljena japonska mestna središča. Prav tematski pristop, selitev dogodka na bolj atraktivno lokacijo in novi načini oglaševanja pa so skupno prispevali k boljšemu obisku.
Naslednji avtomobilski salon v Tokiu so že napovedali za jesen 2013. Nekaj utrinkov s pravkar zaključenega dogodka, pa si lahko ogledate v fotogaleriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje