Japonski izdelovalci so se potrudili in pokazali marsikaj zanimivega, kar šele prihaja na domači in svetovni trg. Foto: Newspress
Japonski izdelovalci so se potrudili in pokazali marsikaj zanimivega, kar šele prihaja na domači in svetovni trg. Foto: Newspress

Na salonu, ki je bil za obiskovalce odprt od 2. do 11. decembra, je sodelovalo vseh 14 članov japonskega združenja avtomobilskih izdelovalcev s 15 blagovnimi znamkami, iz tujine pa je prišlo še 21 izdelovalcev s 25 blagovnimi znamkami. Zanimiva predstava na bienalnem salonu je privabila 842.600 obiskovalcev, kar je za 37 odstotkov več kot dve leti prej, ko je bil salon odprt celo tri dni manj.

Na razstavnih prostorih si je bilo mogoče poleg aktualne ponudbe ogledati tudi številne prototipe vozil prihodnosti, kar je po prepričanju organizatorjev jasen dokaz, da japonska avtomobilska industrija razmišlja o prihodnosti in da bo tudi uspešno zapeljala v novo dobo zagotavljanja mobilnosti, ki jo bo očitno zaznamovala elektrika.

V okviru salona so posebno pozornost namenili mobilnosti v urbanih središčih, kar je še posebej zanimivo za gosto poseljena japonska mestna središča. Prav tematski pristop, selitev dogodka na bolj atraktivno lokacijo in novi načini oglaševanja pa so skupno prispevali k boljšemu obisku.

Naslednji avtomobilski salon v Tokiu so že napovedali za jesen 2013. Nekaj utrinkov s pravkar zaključenega dogodka, pa si lahko ogledate v fotogaleriji.